Was maar een grapje hoor.
Daarom heb ik ook de 5000U 5610U en 5610B
ik kan dat zelf ook niet uitstaan, nee de zesde vandaag! Nee hoor, 7 juni! Maar horloges met wijzers en datums, en dan heeft een maand dertig dagen, en moet je zo’n kroon van een duik horloge loswrikken en de datum aanpassen wat niet lukt, vooral met mn Duro is het niet te doen
Aangezien promotie daarvan niet is toegestaan is het bericht met de link, incl. de reacties verwijderd. Dat ze zaken namaken die niet meer te krijgen zijn maakt het niet minder ‘nep’.
Fijne dag!
De 5610U heb ik al en wilde er nu een zonder solar en multiband, gewoon basic. Maar helaas.
De 5000 waar ik nu voor in 3 wachtrijen sta moet die taak dan maar hopelijk snel gaan vervullen.
De 5000U of 5000R?
Je weet dat die 5000R geen tough solar en MB6 heeft? (Zal je vast wel weten)
Als het de 5000U wordt, betaal je dan niet teveel? Die fluctueert qua prijs, ik heb net zolang gewacht/gezocht tot ik 200 betaalde ipv 300
De 5000R bedoel ik inderdaad.
De meest back to basic/origin uitvoering.
Wil je die 5600 ipv terug sturen misschien ruilen? Er zijn ook vast wel anderen die hem willen overnemen, scheelt weer gedoe
hahaha helaas verkleuren de banden ook richting de rum kleur
Zou kunnen, maar weet niet voor wat?
Ik zoek momenteel alleen de 5000R en eventueel de B5000D-1ER (full metal versie).
Degene bij @Davy1 om de pols waarvan ik vermoed dat het de ex van @Heronimus is?
En op zich is retourneren naar Amazon altijd maar 2 muisklikken…
Nee, heb mijne in Tokyo gekocht.
En is ook niet full metal maar titanium.
MR G versie
Geweldig mooi die MR-G
Nee, maar blijft wel op het forum .
Ik ben benieuwd of de koper dit draadje ook gaat ontdekken
Zo zo. Volgende keer even laten weten als je gaat, ik wil namelijk ook mee naar de G Shock winkel daar. Ik weet niet wat ze dan bij de douane zeggen van vier horloges om mn polsen, maargoed
Tja, de bible belt he?
Denk dat wij daar nét buiten vallen
Edit : yep , bijna alle plaatsen om ons heen , behalve Wageningen
Aan de kust viel het ook tegen. Het meeste valt nu in Duitsland net over de grens. Maar het is in ieder geval flink afgekoeld en dat is ook fijn
Toch gaaf hoor zo’n witte G-Shock!