Daar zit je dan met je waterdichte G Shock
Dank je is echt een heerlijk zomers horloge.
Ja precies, misschien spring ik zo maar even in de sloot ofzo
In het kader van de waterdichtheid van een G-Shock is dit wel een leuk filmpje.
Ik kende hem al een tijdje, maar hij kwam ineens weer voorbij in, ik denk, mijn YT flashback memory feed ofzo.
HDPC is sowieso een wel leuk kanaal vind ik!
7 maart??
Sorry kon het niet laten.
Ik snap je punt Ik kan de datumnotatie handelen
Ik wens alle Casionics een G-Shockingly fijne dag!
Vandaag de 5610 maar weer eens omgeslingerd. Ik draag hem niet vaak, maar merk wel dat die G-Shocks een sterke aantrekkingskracht blijven hebben.
Ik word er hebberig van en hoop dat de 5000R snel leverbaar is!
Bij Kish ging gister de levertijd van 15 naar 30 dagen…
Deze heeft atoomklok-tijd (voor de leken: Multiband6, draaien pols=licht aan (tilt) Power save (automatisch scherm uit bij niet gebruiken) DST (Day Saving Time) Tough Solar (25 jaar ofzo geen batterij-wissel) en de rest
Ik begrijp nog steeds de aantrekkingskracht van een lower end model niet, deze is toch goed? Ja ok, de achterkant en de kast is niet van RVS, maar de 5000u heeft dat ook, en al die opties van de 5610U ook nog, en de GW-5000HS-7ER is ook nieuw, als je per se het nieuwste van het nieuwste wilt…
Ja de Titan implodeerde eerder
En ik zie mezelf ook niet een duikje nemen van 200 meter eerlijk gezegd, ik hou het bij snorkelen
Ik denk omdat ik in de eind jaren ‘70/begin ‘80 precies zulke functies had op m’n horloges. Ze geven me op de een of andere manier een nostalgischer gevoel dan dezelfde kast mét alle extra functies…
Had ik gisteren net een gx 56 gekocht om een bumblebee te maken, kom ik vandaag toch niet een nagenoeg nieuwe tegen voor een heel nette prijs… Oke dan, maar dan moet de box nu ook helemaal vol met GX-56
Tijd voor het oprichten van een hulpgeroep:
Shockaholics Anonymous
Nou, ik ben dus meneer Smilde, verslaafd aan het kopen van horloges, en ik kan jullie meegeven als G-Shock addict, dat de eerste stap voor mij was, om aan mijzelf toe te geven dat mijn pols met 1 horloge al vol was, dus wat moest ik met 593 GX-en die ik overal en nergens stiekem voor mijn vrouw verstop, terwijl weer eens de deurbel gaat voor het volgende pakketje met daarin nog meer horloges
Grapje hoor, hij is mooi!
Ik ben benieuwd wie er nog meer aan deze geweldige praatgroep toegevoegd gaan worden!!!
Geef een like als je ook in deze bijzondere praatgroep hoort!!!
Ik ga er vanavond vast wel weer een ruzie om krijgen ja!!!
Na de AA nu dus ook de SA
De kijkhoek van de solar modules is abominabel hoor!
Mede daarom ook de 5000R.
Wat duurt dat toch lang met die nieuwe voorraad!
Wat een ukkie man