Wat krijg je er nog voor als je dit verkoopt? 80 euro … dan kun je hem beter houden. Twee dagen per jaar in de zon is alles wat het nodig heeft. En altijd een grab and go bij de hand ![]()
2005 ongeveer ? Ik hoop voor je dat ie het nog doet, zou leuk zijn ![]()
Tuurlijk doet die het wel! Heb jij ooit gehoord van een kapotte G-Shock? Ik niet hoor;)
Bedankt, hou je op de hoogte ![]()
![]()
Was er iemand hier nog op zoek naar een G-5600SFJ-9? Die gele Surfrider? Er staat er 1tje op Vinted voor een redelijke prijs. Wellicht een kijkje waard. Evt ook artikelverificatie beschikbaar. Al heb ik hier daar zelf geen ervaring mee.
Ik zat ff te kijken op Vinted, staat vol met replica’s. Sommige tekst: niet waterdicht. Bluetooth werkt niet.
ik zou niet via Vinted een G shock durven te kopen.
Idd heel goed opletten op Vinted,
en weten waar je op moet letten ![]()
Klopt! Helaas ben ik er ook een keer ingestonken. ![]()
Ik ben nu ook voorzichtiger geworden.
Klopt, een Casio-tasje is meestal al een red flag
en to be fair worden squares een stuk minder nagemaakt is mijn ervaring tot nu toe. Het aanbod daarvan is ook veel kleiner. Overigens staan er ook replica’s op van moonswatches maar toen ik dat aankaartte bij Vinted bleek dit niet tegen de regels ofzo. Kortom, van het platform hoef je het niet te verwachten.
Mijn eerste twee aankopen op Vinted zijn ‘echte’ squares. Een derde is incoming, zou mooi zijn als het 3 uit 3 is.
Het is inderdaad maar net welk type je koopt. Ik heb vooral GX-56 en GBD-H1000 gekocht, die zijn allemaal prima!!!