Ik heb mn account opgezegd bij Vinted omdat er idd veuls te veul neppe horloges worden aangeboden. Van de 10 horloges die ik bekeek waren er zeker 6 of 7 nep, echt bizar. Bij heel veel zag je het gelijk maar ook de (te) lage prijzen waren een rode vlag. Respect voor de mensch die daar nog durft te kopen, ik doe niet meer ![]()
Bewegende beelden van de nieuwe MIP square:
Hij is wel iets groter dan de originele Maar dat MIP scherm ![]()
Heel tof. Is het al bekend wanneer deze verkrijgbaar is?
Ik las ergens, dat hij wordt verwacht in december of begin januari.
Dus ja ruim begrip. ![]()
Dat zou ik wel fijn vinden. Staat ie wat minder iel op m’n pols.![]()
Het scherm is inderdaad top. Super afleesbaar.
Alleen vind ik het jammer dat de totale afmetingen wat groter zijn… 43 mm is meer dan voldoende voor mijn bescheiden kippepolsjes…![]()
Op deze foto is de gewone square om het mild te zeggen ietsiepietsie down geshopt. Want zo dramatisch als op deze foto is het in werkelijkheid niet. En dat die MIP groter is zie ik geenszins zitten. Oftewel, afmarcheren die hap!
Voorwaar, dit is goed. Goed af te lezen, duidelijke cijfers en letters, mooi horloge
Misschien maar 1 afschaffen als hij uitkomt hier ![]()
Hij staat nu ook op de Casio UK website,
gaat £159 pond kosten, 179 euro in de EU.
https://www.casio.com/uk/watches/gshock/product.GW-BX5600-1/
Dat MIP scherm ga je geen spijt van krijgen! Het is niet voor niks dat ik die negatieve schermen van de GX-56 ombouw naar positief. Anders zijn ze echt niet af te lezen ![]()
Met het MIP scherm kun je hem rustig negatief houden! Altijd afleesbaar ![]()
Ik vind de cijfers op deze dan weer te lomp, bulky zeg maar en da hoort nie
Die op de nieuwe GShock zijn prima
dat gezegd hebbende, vandaag de gewone 2100 weer om.
Was inderdaad meer om aan te geven hoe de afleesbaarheid is.
Ik snap dat het een lomp horloge is, past ook prima bij mijn persoonlijkheid ![]()
De stalen versie staat er nu ook op.
https://www.casio.com/intl/watches/gshock/product.GMW-BZ5000D-1/
Goedemorgen! Na lang twijfelen over dit horloge toch besloten deze te bestellen. De G-Shock DW-5000R-1AER. Ik moet zeggen hij lijkt erg veel op mijn 5610 maar deze draagt toch echt een stuk fijner vanwege het zachtere rubberen bandje en het extra gewicht van de geschroefde deksel en het metalen binnenwerk.
Ik ben er weer blij mee!
Fijne woensdag!