G-Shock only V

Oh, dat trekt wel weg!

1 like

Heb je de pakking ook opnieuw ingevet?

1 like

Nee, was nog redelijk plakkerig maar nu ie weer los is voor de zekerheid maar even doen.
Heb het vet toch al…

Zie ‘m eens glimmen en vettig wezen…

7 likes

Blij mee hoor!

17 likes

Jaaaa, dit ziet er wel erg gaaf uit zeg!

Have fun!

1 like

Frogger in de zon.

14 likes

Deze begint weer te broeien!

De prijs houd me nog tegen en ik vraag me af of er een simpeler stalen band voor is, beetje zoals de oude stalen van vroeger.

Hopelijk komt er een BF aanbieding!

11 likes

Je krijgt veel horloge voor die €500 hoor, echt een aanrader!

1 like

16 likes

Ik heb ook een G square. Toch vind ik de Tough Solar STL Mid-size veel makkelijker te bedienen. Ondanks het formaat heeft deze veel grotere en makkelijk te bereiken buttons. De timer, de stopwatch op de G, ik gebruik het bijna niet en draag hem hierdoor minder dan de STL.

Zelfs met handschoenen aan vlieg je zo door het menu, start/stop en reset enz. Dit is iets waar je in de praktijk achterkomt en de STL kost slechts een derde van wat een Square kost. Met 10 Bar 100 meter minder WR dan de G maakt het mij niet uit, want ik hoop daar sowieso nooit terecht te komen :grimacing:

11 likes

Gewoon doen.
Bagger dik horloge, echt heel erg vet.

Als je in de buurt woont kom je toch een keertje langs?

M

14 likes

Niet twijfelen, een van de fijnste g-shock’s die ik heb, en ik heb er best een ‘paar’…

3 likes

Als ie voor rond de €350 langskomt komende dagen sla ik direct toe!

€450/€500 kan ik (nog) niet rechtvaardigen voor mezelf…:roll_eyes:

1 like

Staat er geloof ik zeker 1 op Uhrforum.de.

Dank voor tip, maar kan ‘m zo ein, zwei, drei niet vinden.

Irritante site ook met die reclamebanners! :grimacing:

Bij registratie van uw eerste bestelling ontvangt u 10% extra korting.

1 like

Nee, zijn indd al verkocht!

1 like

Voor ca. € 500 een heleboel " goud "…

GMW-BZ 5000

8 likes

Wat een dikke schaduw onder de aanduidingen op het display. Ik wist niet dat dat bij een MIP display kon… Was van plan mezelf op een GMW-BZ5000GD-1 (zwart met gouden accenten en negatief display) te trakteren ivm een succesvol jaar. Eerst maar eens wat reviews en video’s bekijken🤔

Top scherm qua scherpte, jammer van de stopwatch IMO

3 likes