G-Shock only V

:grin: :+1:

1 like

De mogelijkheden zijn oneindig :smiley:

1 like

Dit over the top horloge heb ik in mijn bezit. De foto’s komen overeen met mijn exemplaar, ook die van de doos. De foto’s lijken dus echt te zijn. Je kunt de verkoper vragen om een foto te maken met de juiste tijd en datum. Deze G-Shock is namelijk radio controlled en geeft dus altijd de juiste tijd en datum aan.
Op sommige sites is dit horloge kortstondig in de aanbieding geweest met een laagste prijs van iets in de 700 euro. De prijs is daarom ook niet vreemd. Ik hoop er ooit wel meer voor te krijgen overigens :wink:

4 likes

Geweldig, thanks voor de informatie! Daar heb ik wat aan

1 like

:star_struck:

16 likes

Prints klaar…
M’n oldies staan op hun plaats :heart_eyes:

Met als ster van het display m’n Oer-G-Shock DW-5000C in het midden tussen de druktest :star_struck:

Nu is het enkel nog wachten op m’n nieuwe bezels…

24 likes

Heel erg gaaf :muscle:t2:

2 likes

Overigens heb ik na aanschaf een recensie geschreven: NA: wat een kitscherig ding

4 likes

Wauw :raised_hands:t2: Echt gaaf zo :+1:t2::+1:t2:

1 like

Heel tof! Maakt me ook hebberig haha

1 like

10 likes

Het ziet er fantastisch uit!!! Gefeliciteerd :smiley:

1 like

10 likes

Mooi ding gescoord hoor! 1 van de weinige squares modellen die ik echt heel gaaf vind qua kleurencombinatie. zat echt op het randje anders had ik hem haha. geen fan van negative display, maar deze kan ermee door :slight_smile:

1 like

Jaloers op je prachtige set up :star_struck:

Maar zaten die dingen die je geprint hebt er niet bij ofzo?
Of heb je dat zelf bedacht?

Haha, ik zag hem te koop staan en moest em hebben :smile: ook vanwege de kleurencombinatie. Het negatieve scherm valt niet tegen, dikke prima :ok_hand:t2: heb jij nog gshock in de collectie ?

Mijn nieuwste aanwinst via HF :star_struck:

ff bezel en bandje eraf en door een sopje getrokken.
Lijkt me een geweldig horloge om te customizen.

12 likes

Nice :ok_hand:t2: gefeliciteerd.
En het is ook zonder te

Een gaaf ding !

1 like

Tnx haha, ja, klopt maar ik heb nou eenmaal de onbedwingbare behoefte om alles open te maken en te ‘verbeteren’.
Maar ik doe het wel op zo’n manier dat je weer terug kan. Hij is te mooi om te mollen.

1 like

Neh, maar het kriebelt altijd he een g shock :stuck_out_tongue:

2 likes