G-Shock only V

:partying_face: :partying_face: :partying_face:

1 like

Ja dat zal wel, ik word juist wat afgeremd.
Gelukkig heb ik een voorliefde voor de wat goedkopere square’s.

2 likes

Zo begon ik ook. Nu loop ik rond met GBD’s, GPR’s en MTG

Hoe lang zal het duren voor er een MRG komt??? Ik hoop een lange tijd!

4 likes

:smile: ja, tis een glijdende schaal vrees ik ook.
Ik moet zeggen dat ik steeds meer verlekkerd zit te kijken naar al dat mudmaster, rangeman, MTG ed geweld wat hier langskomt.
Mooi maar ik zie me (nog) niet lopen met zo’n knaap.

De score staat nu op 10 Casio’s waarvan 7 G’s.
En een Omega Seamaster van mijn vader, daar moet ik me nog eens in verdiepen over het laten servicen, das hoognodig.

1 like

Klein zijspoortje, maar ik kan Ferrie Schweitzer van harte aanbevelen in dit geval.

Deze lijkt op jou pols supergroot, wat is de diameter ?

Tnx, ziet er professioneel uit.
Ik moet me er nog in verdiepen, hoop dat er dichterbij ook wat is, ik woon in Assen en wil hem niet op de post doen.
Maar ik kom wel eens in Eindhoven, vandaar naar Heerlen is wel redelijk te overzien.

Shockbase: Size (HxWxT): 58.6 x 53.5 x 15.5 mm

Kleiner dan een GX-56 dus. Maar ik ben met je eens, op deze foto lijkt hij gigantisch. In werkelijkheid valt hij prima binnen de polsdiameter :slight_smile:

Ik post niet graag elke dag een foto, maar morgen zal ik een realistische foto proberen te maken

1 like

Ah ok, ik had wel verwacht dat het een vertekend beeld was, jou polsen kunnen wel wat hebben wat betrefd diametrie :smile:

1 like

16 likes

Wie heeft dat nog meer? Dan kom je thuis uit je werk, geeft je partner een kus en doet een ander horloge om de pols? De rest komt later… Eerst zsm een ander horloge om :slight_smile:

Size (HxWxT): 58.6 x 53.5 x 15.5 mm

Size (HxWxT): 55.5 x 53.6 x 17.5 mm

11 likes

Ziet wel wat verschil maar niet heul veul…

Ik wissel niet heel vaak na het werk, vooral niet omdat ik de laatste tijd om onverklaarbare redenen vaak tegen vanalles aanbots met mn arm :grimacing: En een GShock mag een krasje krijgen (liever niet) maar op mn ‘nette’ horloges ben ik behoorlijk zuinig :smile:

2 likes

Bij mij gaat het random, soms 3 keer per dag, soms 2 dagen dezelfde.
Mijn joggingbroek daarentegen doe ik wel direct aan na het thuiskomen :grin:

10 likes

20 likes

Mooi hoor , staat perfect :muscle:t2:

1 like

Thnx, ook perfect …
mooi gebruiken waar ze goed in zijn … :stuck_out_tongue_winking_eye::muscle:

1 like

Hoi :wave:t2:

12 likes

18 likes

Vandaag zijn de horloges binnen gekomen die speciaal voor @Patries zijn besteld…

Ik heb een grote fout gemaakt helaas, snap ook niet dat ik het zo verkeerd heb ingeschat :face_with_peeking_eye:

Ze vind ze alle twee te groot :thinking:
Daar heeft ze natuurlijk wel een punt .

Terug sturen is ook zo wat, ik offer mezelf wel op voor deze tweede keus afdankertjes :grimacing:

Zeker wel weer geinig, na ik denk 15 jaar weer een frogman om de pols :yum::+1:

18 likes

Ik vermoed hier een gevalletje voorbedachte rade :joy: :wink:

6 likes