Wat een gentleman ![]()
Ze zijn allebei wel super vet ![]()
Vooral die GPR vind ik een heel mooi horloge! Heb jij ook dat die band ‘schraapt’ op de sluiting?
Thnx, er is me niks opgevallen.
Ben nu op het werk maar zal morgen kijken ![]()
Hahaha, geweldig dit ![]()
Je bedoelt een grootte-fout! ![]()
![]()
Die MRG is echt nice en ik denk echt zijn prijs waard.
Prachtig
.
Vind ‘m inderdaad nog steeds heel aantrekkelijk!
Enige wat me nog telkens tegen de borst stuit bij de metalen banden (alle), is de eerste link vanaf de kast. Dat die er soort van vast aan zit en er net anders uitziet dan de bandlink eronder…
Kan ik me in vinden.
Ik heb een citizen attesa hakuto r en daar is het bij de aanzet van de band net hetzelfde.
De eerste schakel is anders dan de rest en ik snap dat dat stoort
.
Mooie kleuren
.
Dit is echt een pracht exemplaar ![]()
.
Mooi
.
Zo … ik had het niet zien aankomen maar alle twee de g-Shocks zijn retour.
De Rangman, heeft een mooi display en uitstraling…maar.
Gewoon teveel functies, ik dacht dat het een leuk “speeltje” zou zijn maar opbouw is anders dan bij de mudmaster.
Ik gebruik van alle functies misschien 10% , dat is niet erg maar het irriteerde me.
De frogman, voor mij een echte classic… zou normaal wel zijn gebleven maar nu ik toch een retour zending ging maken was het toch geen blijver.
De mudmaster heeft gewoon een veel betere uitstraling wat bij deze prijsklasse past.
De titanium kast zal wel prijs bepalend zijn maar dat doet me niet zoveel.
Het erg mooie display van de Rangman naast het tegenvallende display van de Frogman is dan ook een groot verschil.
Plus , de frogman is een best grote klok met in verhouding een erg kleine tijd weergave … en voor mijn gevoel het minst mooie van wat ik nu heb.
Puur mijn mening, en uitleg is natuurlijk niet nodig maar wie weet heeft iemand er wat aan
.
Toch maar even kijken of er een MR-G uitkomt met een MIP display ![]()
Recycle shock

Dank je wel ![]()
Een hele leuke impuls aankoop deze
Kanoa Igarishi. Een G-lide wat een best handige tool is met de getijden aanduiding plus maan cyclus. Het heeft bij mij de Casio G-shock vlam weer aangewakkerd.
Ik heb in het verleden nog een
Mudman g-9300 gehad jammer dat ze discontinued zijn dat was nog net draagbaar voor mij.
Maar daar zat geen barometer op toen de
Riseman maar die was te zeer misbruikt wat erg jammer was.
De Mudman G-9300 zou ik nog wel eens terugwillen.
Uiteindelijk heb ik me deze week de DW-5610U teruggekocht omdat daar enkele veranderingen zijn doorgevoerd vooral de datumaanduiding dd/mm was voor mij belangrijk.
Ouwe trouwe bouwhorloge is weer ( soort van)schoon na een douchebeurt…
Moddermeester gaat weer om voor de rest van de dag
Hopelijk maken ze bij Casio dan een heruitgave van de MR-G 1100-2, met upgrades.
Wensenlijst: zelfde kast en afmeting, MIP display, MB6 radio ontvangst en solar.
Ik verwacht daar eigenlijk wel wat ![]()