Ook hier onder het parasolletje… en de ijskoffie is al op… ![]()
11 likes
Je kunt er een mail aan wagen ![]()
1 like
Waarom ook niet??? Gedaan!!! ![]()
1 like
Wij ook, maar gelukkig heb ik vakantie ![]()
![]()
1 like
Nou idd, gelukkig wel iets minder warm als gisteren ![]()
In deze warmte geen zwart of donkere kleuren voor mij,
maar lekker fris wit.
16 likes
Zo gaaf!
Misschien moet ik me er ook eens aan wagen, een witte G-Shock!
1 like
Dit is ook weer een klapper hoor Rob! Je hebt het horlogevirus goed te pakken en er is (helaas) geen medicijn voor🙃
1 like
He! Die komt me bekend voor ![]()
Nogmaals veel plezier er mee!
2 likes
Ja lekker!!!
2 likes











