G-Shock only VI

Van harte staat je goed :smiling_face::+1::+1:

2 likes

Ziet er goed uit :sunglasses:

1 like

De GSTB100D, heb hem om de pols inmiddels :star_struck:
Laatst getriggerd door zo een uit @Jooost zijn collectie.
Van een forumlid hier in de buurt, dit is dan de versie met stalen band (en een paar rubberen bandjes).


Ik vreesde dat hij te groot zou zijn maar het is echt geweldig, zo’n monster om de pols :smiley:

13 likes

Het blijft jeuken om een witte GX-56 te vinden. In Singapore was hij niet meer, nu probeer ik het via Brazilie… Maar wat voor dag was het ook alweer?

Juist :slight_smile:

15 likes

17 likes

Ik vind het te warm voor die zware MT-G dus ik maak er maar Mudmaster Mittwoch van :grimacing:

15 likes

Net afgewisseld met m’n klus casio … de mrg

20 likes

16 likes

Vandaag de NA om.

Vind dit model zo ontzettend gaaf, volgende kleurcombi is ook al onderweg.

Maar vandaag dus de grijze, dank aan @Berend!

16 likes

13 likes

Eens kijken of het zonnetje vandaag deze donkere jongen geladen kan houden…

13 likes

Van harte :+1:

Wist je dat ze deze kleurstelling in India ook in de
solar /bluetooth uitvoering hadden?


8 likes

Nee, hahahahahahahaha.

Lekker dan.

1 like

Eentje eruit, eentje erin.

Vandaag afscheid genomen van de DW-6900 FOX FIRE.

…met m’n (voor mij) nieuwe GW-5000U-1 om m’n pols. Het typische jaren '90 ontwerp van de 6900 is heel gaaf, maar zo’n ‘premium’ square is wel een klasse apart hoor.

Dit horloge gaat deze zomer erg veel draagtijd krijgen denk ik.

25 likes

Vandaag de 5600MS weer eens om :ok_hand:t2:

13 likes

Mooi de frogman :frog::+1:

18 likes

14 likes

14 likes

Er komt wat nieuws aan, zitten wel leuke bij maar ik mis een 5600. Misschien kunnen ze die lelluke GAV01 schrappen en de 5600 voor in de plaats doen :smile:

2 likes

Of een GX-56 in dezelfde kleurstellingen als die GAV01, dan zou ik ook echt blij worden :slight_smile:

2 likes