Van harte staat je goed ![]()
![]()
![]()
Ziet er goed uit ![]()
De GSTB100D, heb hem om de pols inmiddels ![]()
Laatst getriggerd door zo een uit @Jooost zijn collectie.
Van een forumlid hier in de buurt, dit is dan de versie met stalen band (en een paar rubberen bandjes).
Ik vreesde dat hij te groot zou zijn maar het is echt geweldig, zo’n monster om de pols ![]()
Het blijft jeuken om een witte GX-56 te vinden. In Singapore was hij niet meer, nu probeer ik het via Brazilie… Maar wat voor dag was het ook alweer?
Juist ![]()
Vandaag de NA om.
Vind dit model zo ontzettend gaaf, volgende kleurcombi is ook al onderweg.
Maar vandaag dus de grijze, dank aan @Berend!
Nee, hahahahahahahaha.
Lekker dan.
Eentje eruit, eentje erin.
Vandaag afscheid genomen van de DW-6900 FOX FIRE.
…met m’n (voor mij) nieuwe GW-5000U-1 om m’n pols. Het typische jaren '90 ontwerp van de 6900 is heel gaaf, maar zo’n ‘premium’ square is wel een klasse apart hoor.
Dit horloge gaat deze zomer erg veel draagtijd krijgen denk ik.
Er komt wat nieuws aan, zitten wel leuke bij maar ik mis een 5600. Misschien kunnen ze die lelluke GAV01 schrappen en de 5600 voor in de plaats doen ![]()
Of een GX-56 in dezelfde kleurstellingen als die GAV01, dan zou ik ook echt blij worden ![]()


















