G-Shock only VI

Maar aan de iced latte in de schaduw vandaag :hot_face:

16 likes

Ook hier onder het parasolletje… en de ijskoffie is al op… :wink:

11 likes

Tijd vliegt…

10 likes

Je kunt er een mail aan wagen :smile:

1 like

Waarom ook niet??? Gedaan!!! :slight_smile:

1 like

13 likes

@Syntaxx , kijk Mark ! :grimacing: :face_with_peeking_eye:

1 like

Pff best warm :sweat_smile:

13 likes

Gelukkig hebben we airco op het werk!!!

11 likes

Wij ook, maar gelukkig heb ik vakantie :grin::+1:

1 like

Nou idd, gelukkig wel iets minder warm als gisteren :+1:

In deze warmte geen zwart of donkere kleuren voor mij,
maar lekker fris wit.

17 likes

14 likes

:hot_face: Feeling hot hot hot :sunglasses:

13 likes

Zo gaaf!

Misschien moet ik me er ook eens aan wagen, een witte G-Shock!

1 like

Dit is ook weer een klapper hoor Rob! Je hebt het horlogevirus goed te pakken en er is (helaas) geen medicijn voor🙃

1 like

He! Die komt me bekend voor :sweat_smile:

Nogmaals veel plezier er mee!

2 likes

14 likes

Goedemorgen :sweat_smile:

11 likes

Ja lekker!!!

2 likes

17 likes