G-Shock only VI

Zonvakantie ? :smile:

1 like

Mr-g monday :stuck_out_tongue_winking_eye:

20 likes

Ook, dus ben benieuwd of de afleesbaarheid me dan gaat storen.

11 likes

Goedemorgen :smiling_face:

22 likes


Had nog een mod setje leggen. Zat op een zwarte. Nu de witte gekocht en omgebouwd. Leuker dan zo een swatch collab.

15 likes

Even bijtanken

18 likes

Middagpauze… lekker even buiten

21 likes


Dit blijft een van de favorieten!

28 likes

Prima combi :smiling_face::+1:

1 like

13 likes

Heel tof! Welke draag je het meest?

1 like

Blijft toch een feestje om naar te kijken :smiley:

24 likes

Ik zie deze nu net weer te koop staan bij Ditur, maar ik ken die website niet heel goed. Ziet er wel legit uit, iemand ervaringen mee?

Thanks! De witte (voor op kantoor) en de gele (weekend) denk ik.

1 like

Nee geen ervaringen mee maar de webshopchecker zegt dit

En waar baseert die webshop checker dat op? Reviews zijn over het algemeen positief en dat zijn er niet maar 3 oid. Maar het klinkt wel ook te mooi om waar te zijn

Geen idee , ook reviews waarschijnlijk.
Reviews op de site zijn ook niet altijd echt .
Maar ik ken het bedrijf verder niet dus geen idee … :man_shrugging:t2:

Ja lastig, ik vertrouw het ook niet helemaal haha

1 like

Helemaal mee eens!

Prachtige foto trouwens!!!

2 likes