Thanks Rick ![]()
Beetje wazig onder het glas, klein stukje schade van de bezel rechts onder, maar over het algemeen ziet het er 85/100 uit.
Oh nice
kleine beschadigingen is niet heel erg en als de band maar goed is.
Mooi zeg, met die kleurtjes, festifalvibes ![]()
Als het goed is heb ik binnenkort ook een (grotendeels) stalen G-Shock, flink aan de maat, eens kijken of dat wat voor mij is ![]()
Als long-time-lurker in deze thread wil ik me toch even informeel introduceren: Hoi, ik ben Mateis en sinds een jaar fanatiek G-shocks aan het verzamlen (hieronder 10 van mijn favoriete squares)!
Welkom!
Mooi setje heb je daar, die geel/doorzichtige zag ik laatst in een winkel, bijzonder met dat asymetrische raster.
Die zilveren daaronder heb ik ook, die square’s blijven geweldig hè ![]()
Welkom hier Mateis , prettige verzameling heb je daar ![]()
Wederom dagje Brabant hier, ik dacht ik ga stijlvol met de Omega maar ik bleef maar hangen bij die horloge’s, kon niet kiezen. Dus toch ook maar een G meegenomen, ik weer op mijn gemak ![]()
Dat is een verdomt mooi kistje G’s ![]()
Lekker kleurrijk, daar worden we blij van. En de ‘verplichte’ gele zit er al in ![]()
![]()
Welk model Rob?
Vast wel, ik ben helemaal weg van de grote maten👌
Heel gaaf! Leuk klusje om alles op wintertijd te gaan zetten🙃











