Klopt idd. Heb slechte verbinding. Probeer zo op nieuw.
Haha, nou, mijn postzegeltje van 4 bij 4 meter is voor mij wel genoeg combat action ![]()
Hee Mark,
Ja, er zit echt wel verschil tussen de donkere display’s, de 350 is met goede of slechte verlichting goed af te lezen, wat grotere cijfers en gewoon wat helderder.
Heeft ook een andere kleur, beetje amber ofzo.
Wat een monster is dit zeg, prachtig
Zoals ik je foto’s heb mogen aanschouwen ben ik het hier ook helemaal eens. 350 it is😎
Dank je wel Rob. Ben er ook zeer content mee en het draagcomfort is perfect ![]()
Naar mijn weten hebben ze stalen materialen gebruikt voor de B1000 ( gedeelte stalen bezel) wat het horloge ook (iets) zwaarder maakt maar dat kan @FRank71 prima uitleggen vermoed ik ![]()
Gefeliciteerd met die festival knaller ![]()
Een echt ’ Like kanon ’ Joost ![]()
Yep, ik kon m nergens zien voordat ik m bestelde maar gelukkig is het echt een leuke klok voor de afwisseling ![]()
![]()
Oja kanon
… ![]()
![]()
![]()
Vandaag de rangeman verkocht nu maar is kijken wat ervoor terug komt.
Leuk man , beetje rondkijken
al een idee welke richting?
Nog niet echt de mud waar ik het over had blijft door mijn hoofd spoken.
Dat kan ik begrijpen ja ![]()
Leuk man ! Gefeliciteerd ![]()
![]()
Lekker zeg.








