G-Shock only VI

Klopt idd. Heb slechte verbinding. Probeer zo op nieuw.

1 like

Haha, nou, mijn postzegeltje van 4 bij 4 meter is voor mij wel genoeg combat action :saluting_face:

2 likes

Hee Mark,
Ja, er zit echt wel verschil tussen de donkere display’s, de 350 is met goede of slechte verlichting goed af te lezen, wat grotere cijfers en gewoon wat helderder.
Heeft ook een andere kleur, beetje amber ofzo.


Wat een monster is dit zeg, prachtig :star_struck:

12 likes

Zoals ik je foto’s heb mogen aanschouwen ben ik het hier ook helemaal eens. 350 it is😎

Dank je wel Rob. Ben er ook zeer content mee en het draagcomfort is perfect :slightly_smiling_face:

Naar mijn weten hebben ze stalen materialen gebruikt voor de B1000 ( gedeelte stalen bezel) wat het horloge ook (iets) zwaarder maakt maar dat kan @FRank71 prima uitleggen vermoed ik :upside_down_face:

2 likes

Klopt , tot zover mijn uitleg :joy:


Vandaag toch weer de :rainbow: gepakt

12 likes

14 likes


G-Shock gewonnen op Lowlands, limited Edition bandje. Festival = G-Shock! Voor mij dan ;).

18 likes

Gefeliciteerd met die festival knaller :boom:

1 like

De GWG-1000, een G-Shock-icoon :star_struck:

13 likes

10 likes

Een echt ’ Like kanon ’ Joost :grimacing:

1 like

Yep, ik kon m nergens zien voordat ik m bestelde maar gelukkig is het echt een leuke klok voor de afwisseling :smiling_face::+1:
Oja kanon :joy::+1::+1:

1 like

:grin:

1 like

Vandaag de rangeman verkocht nu maar is kijken wat ervoor terug komt.

4 likes

Leuk man , beetje rondkijken :smiley: al een idee welke richting?

2 likes

Nog niet echt de mud waar ik het over had blijft door mijn hoofd spoken.

4 likes

Dat kan ik begrijpen ja :drooling_face:

1 like

Leuk man ! Gefeliciteerd :smile::tada:

1 like

Mogguh :muscle:t2:

13 likes

Lekker zeg.

1 like