Zo is ie prima af te lezen
blijft wel een heel vet ding Sjaak ![]()
Met daglicht buiten prima af te lezen binnen wordt het wat minder.
Dank👍
Wat een heerlijk horloge is dit🥰 Naar mijn mening kan bijna geen (enkele) Mudmaster tippen aan de de OG😎, uitgezonderd die van @FRank71 en @Jooost maar onze Joost heeft hem te koop op MP ![]()
Zonde , is echt een hele vette uitvoering die Toyota land cruiser ![]()
Gelukkig heeft @Jooost nog wel wat andere vette G-shock’s ![]()
Eens! Vind hem mooier als de Magma uitvoering (denk) ik😇
Als je ziet op MP wat hij te koop heeft staan dan houdt hij weinig over heb ik zo het vermoeden🙃
7 stuks is nie niks kerel🤐
Deze heb ik gehad en nog altijd spijt dat ik m verkocht heb.
Ho ho ho niet over handel praten, daar is het blauwe gedeelte voor ![]()
![]()
Dan koop je hem toch weer opnieuw? Staan er genoeg op MP en anders koop je een splinternieuwe uit Japan
dat heb ik ook gedaan ![]()
Zo makkelijk is dat allemaal niet 1 kopen is 1 eruit. Maar die Mudmaster komt zeker weer terug.
Kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken…
Dat is ook mijn motto!
Daar ga je geen spijt van krijgen (denk ik)![]()
![]()
En ik heb een hekel aan verkopen ik hou van snelle deals.
En ik heb een hekel aan verkopen ik hou van snelle deals.
Daar ben ik het mee eens! Je had waarschijnlijk al een vermoeden dat het negatieve display jou niet zou bevallen, en de vraag naar een positief display is groter dan naar een negatief display waardoor de verkoop (helaas) minder snel verloopt als dat je zou willen🤷♂️
Succes iig met de verkoop @Sjaak ![]()
Je had waarschijnlijk al een vermoeden dat het negatieve display jou niet zou bevallen,
Die twijvel had ik idd maar het gokje toch gewaagd.
Moet zeggen dat die lekker draagt zoals ik eerder zei in daglicht buiten stoort mij het negatieve display niet.
Succes iig met de verkoop
Dank we gaan het zien maar ga er niet lang mee lopen leuren geduld is niet mijn sterkste kant.
Ach valt allemaal wel mee en het hoe en wat is geen geheim maar het lijkt mij verstandig dat hier niet meer te bespreken … ![]()
Even een zaadje planten hier moet kunnen dan weten we genoeg de rest via pb😉
Die twijvel had ik idd maar het gokje toch gewaagd.
Ik hou van grote horloges, maar dan moet er bij mij ook eentje uit. Je weet wel ons motto😂
Moet zeggen dat die lekker draagt zoals ik eerder zei in daglicht buiten stoort mij het negatieve display niet.
Dat is een plus punt!
Dank we gaan het zien maar ga er niet lang mee lopen leuren geduld is niet mijn sterkste kant.
Die indruk had ik al gekregen🤣, je woont wel mooi in de buurt van mij🙃
…als je nog niet over het geld beschikt voor de Roro… ![]()
TTT-001 Custom Mod Kit for the G-Shock GA2100+ (GAB2100 in video). Limited production of 200
- Full stainless case with engraved case back
- Sapphire glass front crystal
- Rotating 120 click bezel with ceramic insert
- Water Resistance 10 ATM
- Fits 22mm standard strap/bracelet
- Lug to Lug ~49mm
- Diameter ~43mm
- Thickness ~11mm
je woont wel mooi in de buurt van mij🙃
Dat is altijd handig👍
Had jij mij een pb gestuurd die ik niet meer terug kan vinden ![]()






