Een vintage MR-G kost ook nog maar iets van 200 euro dus dat hoeft je niet te stoppen!!! Een MT-G zal rond de 400-600 euro zitten 2e hands, dat wordt dan meer een dingetje…
Het heeft zo moeten zijn. Als op MTG midweek mijn bod oke is, moet ik wel op de betalen knop drukken…
Aantal berichten verwijderd. Het is echt niet de bedoeling om hier je verkoopwaar aan te bieden en/of erom te vragen. Daarvoor hebben we het blauwe (verkoop)hoekje alwaar ook @Jooost gewoon zijn spulletjes kan neerzetten … ![]()
Plaatje voor de sfeer…
Dit is altijd een fijn topic om doorheen te scrollen
of je nu of 100 hebt, elke g-shock krijgt hier likes en iedereen gunt elkaar die ene bijzondere g-shock!!!
Jullie zijn top!!! ![]()
Gisteren was zo’n dag, ik wist het meteen toen ik opstond, het was tijd voor keiharde stealthy combat action. En wat kan je daar beter bij hebben dan een Casio G-Shock GD350? Precies, helemaal niets.
Hier een foto van de keiharde stealthy combat action:
Deze diende toendertijd in de GWOT😎
Backlight works like a charm👌
Dit bljft ook een topper @junior !! Is dit de batterij variant of solar? Kan het verschil niet meer herkennen ![]()
Geen straf toch frank? Draag je jou automaten nog wel? Zie ze (bijna) niet meer voorbij komen in WDWV topic🤷♂️
Lekker bezig rob!! Deze doet het ook heel goed. Welke vind je qua afleesbaarheid beter aflezen de GD-350 of GW-7900?
Fijna avond allemaal G-SHOCK FANATEN!
en de strijd aangegaan met het handdrukkertje voor een heel voetbalveld? ![]()
Jammer dat die band zo ruk is… Het is verder een fantastisch horloge!!!
Je went er aan…














