Ok, ken ik niet, misschien wel leuk om mijn gamehorizon eens wat te verbreden.
Verder nog Gran turismo en GTA, dan houdt het wel op. Vroeger op de PSP en PS2 wel veel meer games gehad.
Nu stop ik mijn geld in G-Shock’s ![]()
Zeker bruut, de eerste (1993) is nu nog steeds leuk, lekker spooky
de nieuwere zijn echt adembenemend mooi.
Het spel vind ik niet zo boeiend, maar des te boeiender de G-Shock.
Lekker man!
De deurbel gaat… een pakketje… wat zou dat nou zijn…
Voelt een beetje als kerst, ik weet wat het is maar toch vind ik het spannend ![]()
Hmm wat zal het zijn…
BAM!
![]()
Thanks @Jooost voor de snelle deal en ook dank aan je vrouw voor het niet mooi vinden en hem hierdoor aan mij te gunnen
![]()
Mooi lekker zomers👌
Gedsie, heeft ie gewoon die supervette kleurencombo.
Gaaf man , echt een heerlijke kleurstelling ![]()
Gefeliciteerd!
Tnx, is ook een hele lekkere.
Nou zit ik te denken… een oranje zou ook leuk zijn ![]()
Thanks!
Ja ben gek op kekke kleurtjes, en dankzij Joost binnen 2 dagen al om de pols ![]()
Thanks! ![]()
sinds binnenkomst heeft hij de pols nog niet verlaten ![]()
Ik begrijp dat die weg mag?
Misschien kunnen wij wat voor elkaar betekenen deze staat hier ook maar. ![]()
Ik heb al mijn G-Shocks verkocht, op één na, maar ik heb er geen spijt van
Ik wilde gewoon iets anders
Ik draag ze niet genoeg of zelf helemaal niet.
Heb zojuist even gekeken op die website, maar ik schrok met rot van alle prijzen.
Bedoel je het losse bandje en bezel?
Ze kunnen beter zeggen: “strap not incuded”










