G-Shock only VI

Ok, ken ik niet, misschien wel leuk om mijn gamehorizon eens wat te verbreden.
Verder nog Gran turismo en GTA, dan houdt het wel op. Vroeger op de PSP en PS2 wel veel meer games gehad.
Nu stop ik mijn geld in G-Shock’s :smiley:

Zeker bruut, de eerste (1993) is nu nog steeds leuk, lekker spooky :grimacing: de nieuwere zijn echt adembenemend mooi.

1 like

Timesync-Tuesday

15 likes

Het spel vind ik niet zo boeiend, maar des te boeiender de G-Shock.

Lekker man!

1 like

18 likes

De deurbel gaat… een pakketje… wat zou dat nou zijn…

Voelt een beetje als kerst, ik weet wat het is maar toch vind ik het spannend :smile:

Hmm wat zal het zijn…

BAM!

:star_struck:

Thanks @Jooost voor de snelle deal en ook dank aan je vrouw voor het niet mooi vinden en hem hierdoor aan mij te gunnen :joy: :pray:

19 likes

Mooi lekker zomers👌

1 like

Gedsie, heeft ie gewoon die supervette kleurencombo.

1 like

14 likes

Gaaf man , echt een heerlijke kleurstelling :ok_hand:t2:
Gefeliciteerd!

1 like

Op de robuuste toer vandaag :muscle:t2:

11 likes

:grin: Tnx, is ook een hele lekkere.
Nou zit ik te denken… een oranje zou ook leuk zijn :thinking:

:rofl: :grin: deze heb ik ook gehad… :face_with_peeking_eye:

10 likes

Thanks!
Ja ben gek op kekke kleurtjes, en dankzij Joost binnen 2 dagen al om de pols :smiley:

Thanks! :pray:t2:
sinds binnenkomst heeft hij de pols nog niet verlaten :grin:

13 likes

Ik begrijp dat die weg mag?
Misschien kunnen wij wat voor elkaar betekenen deze staat hier ook maar. :wink:

9 likes

Ik heb al mijn G-Shocks verkocht, op één na, maar ik heb er geen spijt van
Ik wilde gewoon iets anders
Ik draag ze niet genoeg of zelf helemaal niet.

1 like

12 likes

Heb zojuist even gekeken op die website, maar ik schrok met rot van alle prijzen.

1 like

Bedoel je het losse bandje en bezel?

Ze kunnen beter zeggen: “strap not incuded”

1 like