Wat een bloedmooie Frogman ![]()
Ja inderdaad ![]()
Die koffer wat er ook bij zit, pow dat straalt allemaal kwaliteit uit. Ondanks dat ik hem bloedmooi vindt frank kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om daar automatische horloges voor op te gaan offeren🤷♂️
Zag dat hij in Engeland voor bijna €8800 verkocht gaat worden…dat is behoorlijk prijzig.
Komen er ook slechts 2 in Nederland, wel heel gaaf maar inderdaad ook veel geld ![]()
2 maar? Wauw dat is heel erg weinig. Moet speciaal blijven denk ik. Weet voor 200% zeker dat de echte G-Shock die hards hem zo kopen en dan heb je echt iets bijzonders om je pols of in je vitrinekast staan😍
Dat viel mij meteen al op. Geen echte modder😂
Ik had dat al eens gelezen ja … wat een beauty he ![]()
Inderdaad heel mooi! Net als die van @Jooost Deze nieuwe heeft wel dat koffertje
Noem ons maar nerds ![]()
Laat dat ’ even ’ maar achterwege
ik heb daar in 2001 een dag lang rondgelopen en nog niet alles gezien ![]()
Wel leuk die amateur honkbal wedstrijden in het park .
Geniet ervan ![]()
Very nice kit!
I love the de strap and the conection ehh… thing, in the middle.
Enjoy it ![]()
Dat zou wel heel gaaf zijn!
Wow, deze is supermooi ![]()
@FRank71 @Rickwick @Kroosj @Syntaxx en andere gamers, ik zit momenteel kneedeep in Doom Eternel, daarna wacht de Dark ages nog.
Little nightmares ziet er ook leuk en origineel uit, beklemmend ![]()
Thanks
I didn’t try the resin strap yet. However I can say the kit is perfect. It is slim and sturdy. I also didn’t have the tools like glass press, air blower and a good tweezer. Also I was keeping a spare GM-2100 module. I could able to build it with the original bezel and strap.
It is a great deal for €130.
Lekker bezig, ik speel eigenlijk alleen maar Soulslike games. Pittige uitdaging maar zo vet. Elden Ring, Lies of P, Black Myth Wukong etc. Daar ben je wel even zoet mee haha
Wat blijft dat toch een brute game he … vroeger veel DOOM gespeeld op de pc , koptelefoon op en huiveren maar ![]()
- Met Mudmaster foto om ontopic te blijven he
Klopt, hebben ook maar een klein deel gezien.
Wel fijn zo’n prachtige rustige plek in een grote hectische stad!




