Prijzen zijn ondertussen insane, en dan te bedenken dat ze een dag onbeperkt te bestellen waren bij zalando ![]()
Ik ben blij met mijn blauwe (die ik nooit draag
)
Prijzen zijn ondertussen insane, en dan te bedenken dat ze een dag onbeperkt te bestellen waren bij zalando ![]()
Ik ben blij met mijn blauwe (die ik nooit draag
)
Heel mooi deze👌
Voor wie die cola versie gemist heeft. Zie dat deze versie ook bij gewone retailers online staat:
Genoeg scalpers op MP in ieder geval die dit verkopen voor een belachelijke prijs…
Heb er zelf drie gekocht voor MP! ![]()
Scalper!
Nah ik gun HF’ers alles.
Hier nog een:
Ik denk dat die er snel genoeg achterkomen dat ze op het verkeerde horloge gewed hebben. Die gaan over een paar maanden onder de retailprijs op marktplaats komen
Net zoals de Royal Pop en heel veel, heeeeel veeeeel andere horloges.
Haha hier proberen ze er zelfs als webshop wat extra aan te verdienen bij een pre-order.
Denk trouwens dat hij straks ook bij Zalando gewoon te krijgen is. Die krijgen ook de speciale edities vaak.
Ik vind deze eigenlijk nog vetter dan die GST-B200 van gisteren om eerlijk te zijn ![]()
Buitencategorie Mudmaster dit ![]()
Wat een tof ding, veel gaver dan de nieuwe ‘fire’…