G-Shock only VI

Prijzen zijn ondertussen insane, en dan te bedenken dat ze een dag onbeperkt te bestellen waren bij zalando :face_with_peeking_eye:

Ik ben blij met mijn blauwe (die ik nooit draag :joy:)

16 likes

New arrival SKXMOD CasiOak Gen.6 Ultra!





15 likes

‘t is weer maandag!

15 likes

Heel mooi deze👌

1 like

Voor wie die cola versie gemist heeft. Zie dat deze versie ook bij gewone retailers online staat:

3 likes

Genoeg scalpers op MP in ieder geval die dit verkopen voor een belachelijke prijs…

Heb er zelf drie gekocht voor MP! :crazy_face:

1 like

Scalper!

1 like

Nah ik gun HF’ers alles.

Hier nog een:

2 likes

Ik denk dat die er snel genoeg achterkomen dat ze op het verkeerde horloge gewed hebben. Die gaan over een paar maanden onder de retailprijs op marktplaats komen

2 likes

Net zoals de Royal Pop en heel veel, heeeeel veeeeel andere horloges.

1 like

Haha hier proberen ze er zelfs als webshop wat extra aan te verdienen bij een pre-order.

Denk trouwens dat hij straks ook bij Zalando gewoon te krijgen is. Die krijgen ook de speciale edities vaak.

Mudmaster Monday again :smiley:

12 likes

12 likes

Ik vind deze eigenlijk nog vetter dan die GST-B200 van gisteren om eerlijk te zijn :grimacing:

2 likes

Deze heb ik ook gehad :joy:

11 likes

Ik doe ook mee vandaag

14 likes

Buitencategorie Mudmaster dit :heart_eyes:

2 likes

Wat een tof ding, veel gaver dan de nieuwe ‘fire’…

2 likes

Ik heb hem gisteren ook gekregen maar zat in de spam .
Nijkerk is niet zo heel ver hier vandaan maar wel een kl@tetijd :roll_eyes:

6 likes