Ik had ook twee B200’s; mijn favoriet was de Tai Chi. ![]()
Gaaf zeg!
Hehehe.
Sta Stalker 2 platina gehaald te hebben is het nog een beetje zoeken.
Little Nightmares 3 maar eens platina halen.
Had de screenshots gezien, nice ![]()
Ik ben nu weer aan Path of Exile 2 begonnen, man wat een topgame !
Ook super strak ![]()
![]()
![]()
Oh, dat ken ik niet.
Haha zo is het!
Een action RPG zoals Diablo, echt super vet .
Ik vond POE toch een beetje tegenvallen uiteindelijk. Als je houd van Soulslikes zou ik Lies of P ook van harte aanraden, maar redelijk off topic haha
Ik had een email gekregen om een speciaal event mee te maken zodat ik dit horloge kan zien plus wat geschiedenis over G-Shock.
Gaaf allemaal, maar een G-Shock hoeft van mij geen €6500 te kosten, ook niet als er maar 2 stuks in NL komt van de 800 over de wereld.
Hahaha niks voor mij dus.
Ik ben een lastige gamer.
Lekker he als je een game hebt die supervet is??!!
Wauw , inderdaad heel
Is inderdaad een hele smak geld , maar als je ziet wat er voor sommige andere merken horloges betaald wordt vind ik het niet heel gek .
Je hebt dan wel echt een bijzonder horloge
Ik denk dat het bij mij omgaat dat dit exacte model met deze features voor veel minder wordt verkocht zonder speciale materialen als titanium, goud, noem het maar op.
Klopt.
Tijdje geleden alweer dat hier een manga voorbij is gekomen. Leuke dingskes ![]()






