G-Shock only VI

Ik had ook twee B200’s; mijn favoriet was de Tai Chi. :ok_hand:

12 likes

Gaaf zeg!

1 like

Hopla,

Vind dit model zo vet!
Er moet hoognodig uitgebreid worden met andere kleurencombi’s.

15 likes

Is het vandaag ’ maak een foto van je G-shock met een PS5 controller ’ zondag? :wink:

16 likes

Hehehe.

Sta Stalker 2 platina gehaald te hebben is het nog een beetje zoeken.

Little Nightmares 3 maar eens platina halen.

1 like

Had de screenshots gezien, nice :ok_hand:t2:
Ik ben nu weer aan Path of Exile 2 begonnen, man wat een topgame !

1 like

Ook super strak :grin::+1::+1:

1 like

Nog nooit een playstation gehad… Dan maar een foto bij mijn andere hobby!!!

13 likes

Oh, dat ken ik niet.

1 like

Haha zo is het!

1 like

Een action RPG zoals Diablo, echt super vet .

Ik vond POE toch een beetje tegenvallen uiteindelijk. Als je houd van Soulslikes zou ik Lies of P ook van harte aanraden, maar redelijk off topic haha

2 likes

Vandaag de DW-5035 weer eens om :+1:

16 likes


Lekker gesurfd met mijn g shock

16 likes

Ik had een email gekregen om een speciaal event mee te maken zodat ik dit horloge kan zien plus wat geschiedenis over G-Shock.
Gaaf allemaal, maar een G-Shock hoeft van mij geen €6500 te kosten, ook niet als er maar 2 stuks in NL komt van de 800 over de wereld.

3 likes

Hahaha niks voor mij dus.

Ik ben een lastige gamer.

Lekker he als je een game hebt die supervet is??!!

1 like

Wauw , inderdaad heel

Is inderdaad een hele smak geld , maar als je ziet wat er voor sommige andere merken horloges betaald wordt vind ik het niet heel gek .
Je hebt dan wel echt een bijzonder horloge

1 like

Ik denk dat het bij mij omgaat dat dit exacte model met deze features voor veel minder wordt verkocht zonder speciale materialen als titanium, goud, noem het maar op.

2 likes

Klopt.

1 like

Tijdje geleden alweer dat hier een manga voorbij is gekomen. Leuke dingskes :+1:t2:

1 like