G-Shock only VI

Creatief :joy:

14 likes

NA … GA-2100THS-1A uit de throwback 1990s sporty series :grin::+1:
Mooie box erbij plus extra zwarte band

21 likes

Zo dan , dat is een lekkere zomerknaller joost :+1:t2:

1 like

14 likes

Vast niet de laatste… :wink:

3 likes

Mocht je daar ooit vanaf willen dan moet je me maar een berichtje sturen haha

1 like

Damn wat een gave kleurstelling :star_struck:

1 like

Draagt wel heerlijk

1 like

Bruut ding zeg!!!

Echt supergaaf.

1 like

Nee joh dat is niks voor je vrouw, stuur mij maar een PB :wink:

1 like

Mooi ding :sunglasses:
Heb er zelf ook een, tikkie zwaarder dan de rest, vanwege de kast, lekker basic.

1 like

Zo, ff wezen shoppen bij wachtband Berlin, bandje en bezel gekocht van de ‘energy pack’ serie.

Gecombineerd met een donker uurwerk, voor het contrast.



Helemaal blij :star_struck:

23 likes

Snap ik, ziet er super uit :+1::+1:

1 like

Goedemorgen G-shockers :muscle:t2:

20 likes

Manga time

18 likes

Heel gaaf!
Vind alleen deze set wel wat prijzig, voor hetzelfde geld had je toen ook het horloge uit Japan kunnen bestellen.

Maar ja toen… heb je nu niks aan :smile:

2 likes

14 likes

Ja doet u mij die rechter maar :point_right:

1 like

Tnx, ja, niet goedkoop, deze kleur is slecht verkrijgbaar, zat wel te twijfelen om hem bij Sakura in Japan te kopen maar geen zin in het gedoe.
Plus dat ik de originele kleurstelling van het display niet geweldig vind, zo zwart is ie lekkerder :smiley:

1 like

Lekkere dikke klatser weer Joost :muscle:t2:

1 like