Creatief ![]()
Zo dan , dat is een lekkere zomerknaller joost ![]()
Vast niet de laatste… ![]()
Mocht je daar ooit vanaf willen dan moet je me maar een berichtje sturen haha
Damn wat een gave kleurstelling ![]()
Draagt wel heerlijk
Bruut ding zeg!!!
Echt supergaaf.
Nee joh dat is niks voor je vrouw, stuur mij maar een PB ![]()
Mooi ding ![]()
Heb er zelf ook een, tikkie zwaarder dan de rest, vanwege de kast, lekker basic.
Zo, ff wezen shoppen bij wachtband Berlin, bandje en bezel gekocht van de ‘energy pack’ serie.
Gecombineerd met een donker uurwerk, voor het contrast.
Helemaal blij
Snap ik, ziet er super uit ![]()
![]()
Heel gaaf!
Vind alleen deze set wel wat prijzig, voor hetzelfde geld had je toen ook het horloge uit Japan kunnen bestellen.
Maar ja toen… heb je nu niks aan ![]()
Ja doet u mij die rechter maar ![]()
Tnx, ja, niet goedkoop, deze kleur is slecht verkrijgbaar, zat wel te twijfelen om hem bij Sakura in Japan te kopen maar geen zin in het gedoe.
Plus dat ik de originele kleurstelling van het display niet geweldig vind, zo zwart is ie lekkerder ![]()
Lekkere dikke klatser weer Joost ![]()








