Even opnieuw plaatsen denk ik , foto is niet zichtbaar ![]()
Ja het is een negatief scherm met nog een bruin filter eroverheen, dat had echt wel anders gekund.
Vraag aan knutselaars: ik wil een g-shock glaasje vervangen. Hoe moet ik die binnenrand (indexenring) eruit halen?
3 likes
Als die ring er niet via de achterkant uitkomt, zal het glas er eerst uitgedrukt moeten worden.
1 like
Jammer Sjaak want het is wel een bruut ding ![]()
2 likes
Ik meende al dat ik een advertentie zag op MP met het exact hetzelfde horloge. Heb ik dus wel goed gezien😅
3 likes
Balen!
1 like
Beetje wel maar ik had al twijfel toen ik m kocht.
1 like
Heb je al die G-Shock coca cola advertenties gezien op
?
Lijkt wel de Swatch × AP hype ![]()
1 like
Jazeker Frank! Ze zijn gek geworden…ik haat die scalpers👿
Nou zeg dat! Alleen vragen ze nog geen prijzen boven de 1K🤣
1 like
Het enige negatieve display waar ik echt positief ben van G-shock
Voor de zekerheid heb ik de versie met positieve display er ook bij
18 likes
Dit is ook echt een vet kleurtje!
1 like













