G-Shock only VI

Even opnieuw plaatsen denk ik , foto is niet zichtbaar :sunglasses:

8 likes

Ja het is een negatief scherm met nog een bruin filter eroverheen, dat had echt wel anders gekund.

Vraag aan knutselaars: ik wil een g-shock glaasje vervangen. Hoe moet ik die binnenrand (indexenring) eruit halen?


3 likes

Als die ring er niet via de achterkant uitkomt, zal het glas er eerst uitgedrukt moeten worden.

1 like

Normaal geen g shock fan, maar vond deze wel een leuk dingetje =)

10 likes

Goedemorgen :grin:


21 likes

Goedemorgen :sunglasses:

19 likes

16 likes

Ik ga niet wennen aan het negatieve display mocht iemand interesse hebben.

9 likes

Jammer Sjaak want het is wel een bruut ding :pensive:

2 likes

Ik meende al dat ik een advertentie zag op MP met het exact hetzelfde horloge. Heb ik dus wel goed gezien😅

3 likes

Balen!

1 like

Beetje wel maar ik had al twijfel toen ik m kocht.

1 like

Heb je al die G-Shock coca cola advertenties gezien op

?
Lijkt wel de Swatch × AP hype :joy:

1 like

Jazeker Frank! Ze zijn gek geworden…ik haat die scalpers👿

Nou zeg dat! Alleen vragen ze nog geen prijzen boven de 1K🤣

1 like



Het enige negatieve display waar ik echt positief ben van G-shock :grin:


Voor de zekerheid heb ik de versie met positieve display er ook bij :sunglasses:

18 likes

Ook de B5000’s met negatief stn-lcd zijn goed te doen…

16 likes

Dit is ook echt een vet kleurtje!

1 like

Mn eerste in de collectie

21 likes