De nieuwe Gravitymaster ![]()
Waaauuw die blauwe ![]()
Beetje wennen. Wel erg gladjes en rustig ogend voor een G-Shock. Maar opzich zijn ze wel stoer ![]()
Ze hebben qua design in de verte wat van Linde Werdelin en Hublot
Ik vind de kleurstelling wel mooi gekozen. Zou 'm misschien serieus overwegen als hij Multiband en Solar zou hebben…
Heel gaaf hoor!
Lachen! Ik was helaas te laat met het lezen van de mail. Volgens mij waren ze mega snel weg
Kish was uitverkocht met een uur. Via Casio webshop zelf, binnen 25 minuten.
Solar was wel fijn geweest. En een positief scherm. Maarja, voor mij is dit er toch één voor de collectie en niet perse om dagelijks te dragen.
Ziet er goed uit ![]()
![]()
Mooi, proficiat!!
Ook net binnen gekregen. Display had verwacht crap te zijn maar het is nog veel erger, kon met moeite (in goed licht) het horloge instellen. Echt onwaarschijnlijk slecht.
Maar, toch super blij mee. Vind de kleurstelling (op transparante bandje na) echt heel erg mooi ![]()
Hahahaha,
Ja die display is niet echt denderend, maar boeiend, kijk hoe tof hij is!!!
Ik twijfel ook wel hoor over deze. Heb de GWG 2040 Flare Red ook, dus zou een mooi setje zijn.
Aan de andere kant, is misschien even doorsparen tot er een mooie MRG beschikbaar komt wat verstandiger.
Ik ga morgen even kijken bij een G-Shock dealer of het model er ligt, en zo ja, zal dan ook gelijk wat foto’s maken.
Zou mooi zijn ja , ik vond hem in die video weer veel vetter dan ik aanvankelijk dacht ![]()
Hier in Roemenië hield ik deze even vast. Ik begrijp nu een beetje waarom deze mt-g apparaten zo geprijsd zijn, erg strakke horloges.
![IMG_5354|666x500] (upload://qD7qoMpoicUSYMHVsADNTxoFEMa.jpeg)









