G-Shock only VI

De nieuwe Gravitymaster :star_struck:

11 likes

Vandaag binnen,

18 likes

11 likes

Waaauuw die blauwe :blue_heart:

1 like

Beetje wennen. Wel erg gladjes en rustig ogend voor een G-Shock. Maar opzich zijn ze wel stoer :muscle:
Ze hebben qua design in de verte wat van Linde Werdelin en Hublot

Ik vind de kleurstelling wel mooi gekozen. Zou 'm misschien serieus overwegen als hij Multiband en Solar zou hebben…

Heel gaaf hoor!

1 like

Lachen! Ik was helaas te laat met het lezen van de mail. Volgens mij waren ze mega snel weg

Kish was uitverkocht met een uur. Via Casio webshop zelf, binnen 25 minuten.

Solar was wel fijn geweest. En een positief scherm. Maarja, voor mij is dit er toch één voor de collectie en niet perse om dagelijks te dragen.

2 likes

Ziet er goed uit :+1::+1:

Mooi, proficiat!!

1 like

Happy Friday!

13 likes

Ook net binnen gekregen. Display had verwacht crap te zijn maar het is nog veel erger, kon met moeite (in goed licht) het horloge instellen. Echt onwaarschijnlijk slecht.

Maar, toch super blij mee. Vind de kleurstelling (op transparante bandje na) echt heel erg mooi :roll_eyes:

16 likes

Hahahaha,

Ja die display is niet echt denderend, maar boeiend, kijk hoe tof hij is!!!

Ik twijfel ook wel hoor over deze. Heb de GWG 2040 Flare Red ook, dus zou een mooi setje zijn.

Aan de andere kant, is misschien even doorsparen tot er een mooie MRG beschikbaar komt wat verstandiger.

Ik ga morgen even kijken bij een G-Shock dealer of het model er ligt, en zo ja, zal dan ook gelijk wat foto’s maken.

3 likes

16 likes

Zou mooi zijn ja , ik vond hem in die video weer veel vetter dan ik aanvankelijk dacht :smiley:

Zo nu weer in full colour :rainbow:

15 likes

Hier in Roemenië hield ik deze even vast. Ik begrijp nu een beetje waarom deze mt-g apparaten zo geprijsd zijn, erg strakke horloges.
![IMG_5354|666x500] (upload://qD7qoMpoicUSYMHVsADNTxoFEMa.jpeg)