Vandaag gekregen, verjaardagscadeautje van vrouw en kids! ![]()
![]()
De mooiste, die moet je aandoen!
…en een titanium back. Voelt hij ook echt zo licht in je handen/om je pols of is dat marketing prietpraat…
Ik ben voor de Mudmaster gegaan
eigenlijk gewoon het horloge wat ik het liefste draag …
Hij voelt erg fijn om de pols, de zachte binnenkant van de band icm met de titanium caseback voelt erg comfy, geen hotspots. En erg licht inderdaad.
Maar de party piece is het bandje en alle tekst er op. Ik moet gewoon erg gniffelen als ik ernaar kijk. Waar is mijn BMX cross fiets en mijn schreeuwerige midi set? Retro vibes.
Terwijl de dial zelf best rustig en maar 2 kleuren heeft. Een toffe square.
Heel tof, die staat ook nog op mijn lijstje voor ooit… maar de prijzen liegen er intussen niet meer om!
En die retro vibes zijn ook mijn tienerjaren ![]()
Heb ik toevallig vorige week een documentaire over zitten kijken op YouTube ![]()
Man wat waren die dingen gaaf , ik had zelf een Peugeot CPX waar ik de hele dag mee in de weer was .
Zelfde als deze maar dan in het wit met bordeauxrood
Ik had ook zo iets met knalgele kunststof spaken net als die van jou. En dan het cross park op…
Ik heb er een besteld bij watches111 en die heeft er een hele batch besteld in japan. Hij verkoopt vanuit eu.
Poeh,
Mooi setje zeg!
Gentlemen!
Ware ik in een mod achtige bui, waar moet ik bezels en bandjes halen voor de G-Shock square?
Zijn chinese adresjes ok of liever origineel Casio? En waar te verkrijgen?
Gegroet!
Minott in duitsland bestel ik af en toe onderdelen ![]()
Dank! Ga ik eens rondneuzen
Om je pols is ie nog mooier!!!
Die is echt mooi! Dit is de b1000 toch?
Kortgeleden had ik e MR-G binnen gehaald, maar het lijkt er op dat ik die niet kan dragen, dus dan krijg ik weer ruimte in de box!
Deze lijkt mij wel wat ![]()