Dank je wel
ja dit is de MTG-B1000D… heb hem inmiddels ook al weer een jaar of 4 ofzo ![]()
Edit : maart 2021 , 5 jaar inmiddels al dus
Toch niet om die carbon uit elkaar te trekken ???![]()
Donnyland trok ik al slecht.
Maar dit zou het overtreffen.![]()
Je laat deze toch wel origineel?
Wat zonde van de MR-G, niet genoeg schakels begreep ik?
Ik kan me voorstellen dat het zoeken naar originele schakels als een speld in een hooiberg is…
Niet te doen. Ik heb er ook niet het geduld voor. Dan liever ruilen voor iets wat ik wel kan dragen. Een GST of zoiets?
Het moet inderdaad je hobby maar zijn om zeldzame onderdelen te zoeken. Van de GST zijn 155 verschillende modellen, zit vast iets leuks tussen ![]()
Prachtig Joost!!!
Of watchband shop berlin. heeft veel!
Geen fake spullen voor mij.
Minott is toch ook origineel spul? Ik betaal er in elk geval dusdanig veel voor dat ik er wel originele onderdelen voor verwacht ![]()
Thnx ![]()
![]()
Helaas is dat geen titanium.
Mooi adres ook. Ze hebben meer op voorraad lijkt het ook. Dank!
Deze service niet eerder gezien. Grappig dat ze dat aanbieden. Ook een ok prijs dacht ik zo:
Ik zie het niet als een mooi origineel uit elkaar trekken of verbasteren. Het is immers niet veel meer als een bandje vervangen op een ander horloge, alleen de bezel gaat nu ook mee.
Ik zie deze G-Shock als zeer bijzonder, vooral omdat het iets verder gaat dan alleen een ander kleurtje maar hier en daar ook andere materialen ed.
Door een setje regular zwart of witte 5610 bezel en bandjes ernaast te houden, zal de og carbon band en de bezel langer mooi blijven. Ben ervan bewust dat met de hoogglans afwerking deze krasgevoeliger zal zijn dan de standaart mat zwart ed. afwerking.
En ik heb er gewoon lol aan om straps te swappen, altijd al meerdere nato, rubber bandjes en zelfs meerder miltats bandje voor mijn andere horloges gehad. Niemand schoot daarvan in de vlekken.