Ik ben ook benieuwd, ik zal mijn ‘modificatieperikelen’ hier delen.
Thnx ! De kleur in het echt is donkerder en moeilijk op de foto te zetten. Tijd is bijna niet te lezen
laatste foto is met lampie aan ![]()
Je zal maar op vakantie zijn… Alsof het nog niet genoeg kost allemaal herkennen we hopelijk allemaal die ‘verveel’ momentjes 's avonds als de kinderen op bed liggen…
Voor mijn vakantie had ik nog wat horloges verkocht, dus de vinted portemonnee had de bodem nog niet gevonden…
Als eerste wilde ik altijd nog een vierkantig horloge proberen, maar er niet een buil aan vallen…
Et voila: ( spoiler alert: GEEN G-Shock )
En na meerdere pogingen voor een MR-G lijkt het er op dat het nu wel gaat lukken:
En iedereen in dit draadje weet vast wel dat ik een voorliefde heb voor de GX-56 serie. Vanochtend kwam ik op vinted een mooie groene tegen met een extra band en bezel in groen! Kopen, kopen, kopen!!!
Als alles er uit ziet zoals ik mij voorstel, ben ik.alleen wel bang dat de MTG op de schopstoel gaat komen… Maar wie weet ![]()
Klein pitje op de bezel, dus maar een nieuwe besteld want dan heb ik die alvast…
En omdat ik toch bezig was ook maar de zwarte bezel van de 5000U besteld, en dan moet je natuurlijk ook een zwarte band hebben.
Dus die is ook incoming
kan ik van de witte een zwarte maken.
Ik had ook nog bijna een witte band extra besteld, maar dat is natuurlijk volkomen onzinnig.
Dus ik moet mijzelf nog even wijsmaken dat ik die toch echt wel nodig heb.
Fijn dat het mr-g verhaal eindelijk goed lijkt te eindigen. En wat betreft de overige koopdrang, heel herkenbaar. ‘…het houdt niet op, niet vanzelf…’
Hij is nog niet binnen… Dit zal mijn 3e poging worden. Wanneer deze weer niet binnen komt of heel erg tegenvalt, geef ik de vintage mr-g droom maar op had ik bedacht ![]()
@Hans82 jammer dat hij slecht afleesbaar is, is wel bijzonder met die achtergrond, soms moet je wat concessie’s doen voor de looks ![]()
@Lennyhu Vet apparaat zeg! die kikker.
@PLP haha, ik ken het, ‘jezelf wijsmaken dat je het echt wel nodig hebt’ ![]()
Ik heb ermee buiten gelopen en daar was het beter afleesbaar. Dus alleen binnenshuis, waar het iets minder licht is, is het wat minder te lezen ![]()
![]()
Voldoende van die momentjes en daardoor liggen de witte 2100 en de 5600BBR nu op mn nachtkastje
word tijd voor een nieuwe horlogedoos
succes met je mr-g !
Beste Ed,
Een vraagje nog: bij jou is het inmiddels meer dan een jaar geleden, dat je schroefje verdwenen was. Is het horloge sindsdien probleemloos?
(Ik zou het namelijk heel vervelend vinden, als er over een tijdje weer een ander schroefje verdwijnt…)
Ik had nog een 2100-1A liggen, het uurwerk daarvan in de witte gelepeld en ja, ik vind het niet verkeerd ![]()
Vet hoor,
Leuke is dat je inderdaad kan combineren als je er meerdere hebt!
Ik had precies dezelfde gedachte ![]()
gauw uit mn hoofd zetten want ik kom nou al ruimte tekort ![]()
Ik heb daarna geen problemen meer ervaren.
Gefeliciteerd met je NA, mooi man!
Wow, deze is wel heel gaaf!