G-Shock only VI

Ah, bijzonder, die variant kende ik nog niet, klinkt logisch, want het is een beetje lullig als je in een land woont zonder MB6 en de uitgebreidere horloges hebben allemaal MB6, waar je vervolgens geen moer aan hebt.

Ben alleen benieuwd waar dat ‘speed’ voor staat, de snelheid waarmee je accu leeg gaat? :grin::grin:

1 like

Deze versie was de eerste G-Shock die een beetje ging verkopen (het origineel niet meteen) na een tv commercial waar hij als hockey puck werd gebruikt.

In de film Speed van Jan de Bont kwam hij voor het eerst goed in beeld om de pols van een jonge Keanu Reeves.

Sindsdien wordt deze versie vaak de Speed G-Shock genoemd.

9 likes

Ok, op die fiets, de films ken ik, de link met Casio niet, bedankt voor de uitleg👍

1 like

9 likes

Volgens Shockbase zijn er slechts een 5-tal 5600 modellen met de 3496 module. Leuk!

2 likes

Lang geleden dat ik een M5610u om had, maar voelt meteen weer vertrouwd. Natuurlijk met bumper…

15 likes

15 likes

Nice!!

1 like

Bandje is binnen maar de bezel nog niet, zo jammer dat er nergens beide op stock waren.

Edit, ook binnen.

8 likes

Gaaf zeg zo’n witte! Ik zinspeel soms wel eens met de gedachte om mijn gw5000u wit te maken, maar ik zie door de type nummers het bos niet meer.

1 like

Dit is de juiste band.

Casio White Watchband GW-5000HS-7 biobased Resin Casio White Watchband GW-5000HS-7 biobased Resin

En dit de bezel die je nodig hebt.

Casio White Bezel GW-5000HS-7 biobased Resin Casio White Bezel GW-5000HS-7 biobased Resin

1 like

Ah perfect! Besteld!

1 like

Ook gewoon precies op tijd voor de vakantie, heerlijk.

16 likes

Goedenavond. Vandaag heb ik deze nieuwe NA DW6900 ontvangen. Ik weet nog niet of het een blijvertje is of niet…

Fijne avond!

14 likes

Camouflage zou bij mij sowiezo geen blijvertje zijn… Zo’n avontuurlijk type ben ik nu ook weer niet…

2 likes

En na meerdere pogingen voor een MR-G lijkt het er op dat het nu wel gaat lukken:

Toen dacht ik dat het wel klaar was… Tot ik nog een ietsie pietsie grotere in titanium variant tegen kwam… Ik ben zwak, maar ik kan niet wachten tot ik hem op kan halen!!!

11 likes

Nieuwe Casio G-Shock GW-M5610-1ER met module 3159 EL-Backlight.

Heb hem bij een Juwelier in Italië nog kunnen bestellen.

19 likes

Ook deze maar weer eens uit de horlogedoos gehaald…

13 likes

Best saai maar heb deze al een paar dagen om :grimacing:

16 likes

14 likes