Still going strong met de Mudmaster om ![]()
Is vandaag ook geslaagd voor de hitte test ![]()
Dat is helaas de kantine tafel van het werk. Vanavond hoop ik nog even te knutselen, mag hij morgen in het zonnetje even opladen ![]()
Wow, nice! Hoe is hij om de pols?
Ik ben verwend met de MT-G. De band van de MT-G is veel degelijker en breder. De GST voelt iets meer plastic aan. Maar desondanks een prima horloge. Ik had hem vanochtend even in de zon liggen, maar er moet toch echt even een nieuwe batterij in…
Dit zal morgen worden. Qua looks ontlopen ze elkaar niet heel veel. De gst heeft en mooie lume op de wijzers en nagenoeg dezelfde functies. Eigenlijk ben ik heel blij met de gst!!!
Hopelijk kan je 'm na een nieuw batterijtje met plezier dragen. Persoonlijk vind ik de GST mooier. Vooral op rubber ook zeer mooi, bijvoorbeeld bij nieuwer model:
Maar de metal band vind ik ook heel vet. Ik zou zelf heel vaak wisselen
Nogmaals, enjoy it!
Dat is een w110 toch? Als ik die met witte plaat kon vinden voor een leuke prijs, was die er ook bij gekomen ![]()
Klopt. Die white/silver dial vind ik ook mooier. Volgensmij JP-only? Animota verkoopt ze, op een witte rubberen band. Net te duur met import voor mij. Wel heel mooi!
Dat valt wel mee, is meer de foto. Ik draag deze bijna niet. Van de andere kant, als ik toevallig aan de slag moet doe ik hem ook niet af inderdaad…
Ik heb trouwens maar één werkpaard, sinds 2014 al:
Zo, 2014, das al een tijdje, zo te zien met combi bracelet, lijkt me ook wel wat.
Wow, mooi ding, zie je nou de binnenkant van het uurwerk er door heen?
Ik heb dit model zelf niet, maar wel een paar keer bekeken in de winkel, en ja, de achterplaat van de LCD is transparant en je kijkt op de chip en printplaat.
De afleesbaarheid is niet echt super vind ik, daarom ook nooit een aanschaf gedaan van dit model of de DW6940RX-7ER (waarom denk ik nu Mazda?)
Voorbeeldje:
![]()
Dat is me nooit opgevallen, en als Mazda fan moet ik nu wel een gaan zoeken ![]()
![]()
Dit is een understatement haha gewoon niet te lezen.
Maar het blijft een super mooi diepte effect in het echt. Ze hebben er best wat moeite in gestoken. De printplaat is lichter gemaakt en de chip heeft de 4 sterren erop ingegraveerd.
Niet te hard typen, straks beschadigen we ze nog ![]()