G-Shock only VI

Niet heel lang over nagedacht. :grimacing: Erg blij mee. Een g-shock ontbrak nog in de verzameling.

19 likes

Gefeliciteerd, is een mooie!

En waar je schrijft: ‘een g-shock ontbrak nog in de verzameling’ bedoel je: de eerste G-shock in de verzameling :smiley:

4 likes

15 likes

Goedemorgen :frog:

15 likes

Goedemorgen! 🫟

10 likes

Daar word ik iedere keer weer blij van als ik die knaller zie Joost :boom:

1 like

Ik ook, concurentie is alleen hoog :face_with_peeking_eye:

2 likes

Nee man , deze geweldenaar heeft geen echte

:grin:

2 likes

Klopt, zag in andere topic’s onderhoudslijsten voorbij komen …:face_with_spiral_eyes:
Dan is zo’n solar toch wel prettig :grin::+1:

1 like

Het ligt er maar net aan wat voor batterij er in moet bij onderhoud.
Die MR-G van mij, daar zou een CLB2016 in moeten met speciaal opgelaste beugel, en dat zou voor de batterij alleen al zo’n 80 euro zijn.
En dan komt de rest er nog bij, voor pakkingen, werk etc.
Aan de andere kant, nog steeds niet zo spanned als voor een midden tot hoger segment automaat.

2 likes

Lijkt veel maar ik zie onderhoud van €650,- voor gewoon uurwerkjes tot over de €1000,- voor een chrono voorbij komen :crazy_face:
Quartz bij breitling kost al het dubbelen …

Oja, eerst maar eens zien of de mrg’s zo lang blijven :joy: is voor mij sowieso al een wonder dat ik nu minder flipper :face_with_peeking_eye:

Ik flipper eigenlijk helemaal niet.
De meeste horloges hier bijven ook gewoon en de MR-G heb ik ook al zo’n 7 jaar ofzo, zonder dat er ook maar iets aan de hand lijkt met pakkingen of de batterij.
De laatste batterij die ik heb laten vervangen was voor een simpele Seiko, en dat was inclusief druktest, pakking enzo ongeveer 17 euro. Die kan ook weer 5 tot 6 jaar mee.

2 likes

Ik ben jaloers … ben van 1 kant altijd echt wel tevreden met wat ik heb maar … er is ook heel veel ander moois te koop :joy:

Ik had deze vakantie een travelcase van TAG Heuer en Omega mee, maar het klopte niet…

Kortom: de aanwinst van vandaag:

7 likes

Met de vakantie voor de deur leek het me een uitstekend moment voor een zorgeloze toevoeging aan de collectie.

17 likes

Lekker nog even een toertje doen met de cabrio en de G-Shock om!

10 likes

Mooi horloge en wat een bazensigaar!

1 like

Bijzonder kleurrijk :+1:

4 likes

Mooi nardi-stuurtje in die NB :wink: En leuke g-shock ook…

2 likes

Vandaag dagje TT baan voor een dosis auto en motorsport geweld.

De keuze was snel gemaakt:

13 likes