G-Shock only VI

Het is de GSW H1000

Het pakket is aangekomen, nu nog even wachten tot het geld ook daadwerkelijk binnen is…

In de tussentijd kwam nog iets binnen:

Even nieuwe letters er op en ik heb ook de negatieve versie…

6 likes

Komt het vast wel goed.

Je bent wel actief zeg :+1:
Mooie kleur, bijzonder dat die verf weg is, omdat de verf ‘erin’ zit. Hoe ga je dat fiksen zonder de buitenkant van de bezel te raken?

1 like

Ik ga straks misschien ook nog ff knutselen, heb het tweede stn schermpje binnen, de eerste vertoonde gebreken ik heb ik teruggestuurd.

1 like

Niet… De letters ga ik vol zetten met nagellak. Even uit laten harden en alles wat geen letter is wegvegen met nailpolish remover.

Werkt perfect en blijft erg goed zitten

1 like

Ah, goeie tip, klinkt wel tricky met chemicaliën op de bezel maar als de boel niet verkleurt ofzo is het prima.

Net het STN scherm in de 5610 gezet , was nog wel ff flink gepiel omdat hij strakker zit dan de orginele.
Zal nog wel wat foto’s posten van wat ik tegenkwam.
Maar dit is het resultaat:

De linker is de STN, achtergrondkleur is iets anders.

Van deze kant is de kijkhoek slecht bij de orginele, allemaal achten. Hele verbetering met de mod, ben er blij mee.

Hier nog even de horloges gewisseld.

10 likes

:sunglasses:

10 likes

Al weer even geleden dat een GW-9400 het ‘wie-mag-er-uit-de-horlogedoos-mee-op-pad’-gevecht won…

8 likes

Goedemiddag, nog even gebruik maken van het zonlicht…

10 likes

Haha het dagelijks terugkerende ritueel :sweat_smile:

Vind de stalen G-shocks heel leuk en ze zien er echt goed uit, maar elke keer bij het passen bij een juwelier kan ik mezelf niet overhalen er 1 aan te schaffen.
Komt ook mischien omdat ik gewoon van veel verschillende kleurtjes houd :grin:

2 likes

Nieuwe snoet voor mijn 5610.

De canvas-strap combi vond ik al prima. De stalen kast en band zijn ook mooi, maar dat voelt en oogt toch wat omvangrijker. Ik laat hem voorlopig op staal, maar mss is die canvas strap wat sympathieker…food for thought. :slightly_smiling_face:

6 likes

Ja je moet er maar van houden, ieder ze ding :grin:

Als jij er maar blij mee bent, daar gaat het om :+1:

2 likes

Ik ben ook best gek op de stalen G-Shocks! Het ziet er mooi uit en zit lekker stevig. Een MRG versie ontbreekt alleen nog… (Maar ik blijf dromen…)

3 likes

Het is eigenlijk echt wel netjes…alleen niet om mijn pols vrees ik.

Zonder pols prima. :sunglasses:

8 likes

Nog steeds de rainbow om :smiley:

10 likes

9 likes

Die kijkhoek bevalt erg goed.

13 likes

Deze heb je verkocht toch? :wink:

Ik kan me hier in dit topic helaas niet meer over koop / verkoop uitlaten :zipper_mouth_face:

1 like

Ik weet voldoende :sweat_smile:

1 like

7 likes