G-Shock only VI

Heb dat zelf ook eens aan de hand gehad bij een 6900.
100% origineel, maar ook daar stond de tekst onder iets schuin.

Geen idee hoe het kan, maar ik heb me er zo aan geergerd dat ik hem verkochg heb.

Spijt, en nu weer opzoek naar ene.

Zie type hieronder.

1 like

Veel plezier ermee :+1:t6:

10 likes

Er lijkt mee te zijn ‘geklooid’ want sommige letters verdwijnen onder de bezel :arrow_down: beetje gek …

2 likes

Volgens mij zit die er net wat schuin in. Casio bovenin staat niet mooi in het midden uitgelijnd.

1 like

Idd, als je naar ‘Casio’ kijk dan is de ring tekst een halve letter gedraaid op een of andere manier.
Wel een leuke Gshock, nog nooit gezien :slight_smile:

De Rangeman heeft de Efteling overleefd, hopen dat de Mudmaster vanavond het kantoorleven kan navertellen… (en ja, ik weet dat het geen maandag is :wink:)

11 likes

Je bent niet alleen :face_with_hand_over_mouth:

9 likes

Mooi horloge!
Wat de anderen ook al zeggen: het is niet alleen de tekst onderin maar de hele ring met tekst is wat gedraaid.
Je zou eigenlijk de module er uit moeten halen en kijken of je die ring kan draaien, wordt niet makkelijk denk ik, je zit ook met het zonnepaneel.
Misschien zit de tekst binnen op het glas gedrukt, dan zou het glas er weer recht in gezet kunnen worden.
Kans op slopen is aanwezig.
Jammer van zo’n mooi horloge.

10 likes

Vet, glow in the dark

2 likes

Stuiter in the dark!!!

8 likes

:frog::+1:

13 likes

De deceptie van de MR-G’s is weer compleet.

Alle drie band te kort, dus weer niet te dragen.
Nummer 1 ging naar een koper, helemaal prima.
Nummer 2 mocht ik terug sturen, dus aangetekend verstuurd. Is voor getekend. Ontvanger zegt dat hij niks heeft ontvangen. Feest dus.
Nummer 3 komt als het goed is vandaag aan bij de koper, hopelijk gaat deze wel weer goed.

Als deze goed gaat, ga ik mezelf maar belonen met iets wat al langere tijd op mijn verlanglijstje staat:

Fingers crossed…

12 likes

Nieuwe aanwinst: de meesten zouden zeggen ‘lelijk’, ik zeg ‘speciaal’ :joy:

15 likes

10 likes

8 likes

Iemand al een MTG-B4000?

Ziet er wel tof uit maar denk een groot lomp ding om de pols

4 likes

Leuk hoor, super Mario :grinning:

1 like

Hopen dat het goed komt met je pakketje, die ‘beloning’ ziet er niet verkeerd uit!
Welk type is het?

1 like

8 likes