Fris wit !
Als je het schoon houd, en alleen in de zomer draagt blijft het wel netjes.
Krassen doet het niet, maar zodra je er een donkere trui, vest, sweater oid overheen doet worden de randjes langzaam donker, en dit gaat er niet meer af.
Naar mijn weten zijn de meest nieuwere bio resin bezels niet meer voorzien van een laklaagje, dus hoekjes waar de lak van af brokkelt na stoten zal je waarschijnlijk geen last meer van hebben.
Voor een 10 jarige zou ik voor een donkere kleur gaan, eventueel wit band/bezel setje bijbestellen voor de zomer ![]()
Hier had ik bang voor.
Om praktische redenen lijkt dit inderdaad de meest logische keuze.
En voor
kunnen we volgend jaar misschien naar de witte kijken als toevoeging mocht deze goed bevallen
.
De witte is ook veel moeilijker verkrijgbaar lijkt het wel, zeker bij fysieke winkels.
De zwarte zou volgens de website van een plaatselijke horlogezaak op ons vakantieadres beschikbaar moeten zijn. Mogelijks rijden we er morgen even langs om te passen.
Ja het blijft er vaak nooit bij 1 ![]()
Hier ondertussen bijna alle kleuren van de regenboog ![]()
Eindelijk heb ik een plekje voor mijn G’s
Vond een leuk doosje en ben aan het knutselen gegaan, twee beuken latjes op maat gemaakt en geolied, als je hem dichtklikt zorgt het schuimrubber in de deksel ervoor dat alles op zijn plaats blijft, ken ie ook mee op reis ![]()
Voor bandjes die niet helemaal open kunnen:
Daar is over nagedacht… Netjes hoor!
Iets zelf knutselen geeft altijd meer voldoening dan kant en klaar kopen, ziet er echt heel netjes uit ![]()
@Silverace @Mckip Tnx! Bijkomend voordeel: kost niks, materiaal had ik in huis, kistje was over op mijn werk. Blijft er meer geld over voor horloges ![]()
Jow Rob, je hebt dit op indrukwekkende wijze gerealiseerd man! Het is bijzonder waardevol om op zo"n dergelijke creatieve manier te werk te gaan en vervolgens een tof eindproduct te presenteren. Lekker bezig kerel ![]()
(gave collectie)![]()
Tnx man ![]()
Héle verstandige keuze
mijn Mudmaster heeft de Efteling vorige week ook maar ternauwernood overleefd ![]()
Veel plezier man , is gelukkig niet zo super heet nu
Daar is 'ie dan, mijn eerste G-Shock. Past zoals jullie voorspeld hadden prima om mijn smalle pols. Benieuwd wat de steel-mod gaat geven, maar die is na 3 dagen nog steeds niets verzonden, dus zou wel eens noppes kunnen worden.
Gefeliciteerd, staat je hartstikke goed hoor ![]()
Mooie foto ook !
Grote wens van mij in vervulling gegaan! Ik heb een GW-9110 weten te kopen. Gebruikt maar ziet er nog goed uit. Nieuw bandje en bezel (origineel) erop, helemaal fantastisch. Op de foto’s is ie nog niet ingesteld. Maar afgelopen nacht is ie automatisch gesynchroniseerd ![]()
Back light is ook super mooi.
Ik heb een vraagje voor dit alwetende forum. Zoals je kunt zien op onderstaande detail van de foto staat de tekst in de dail een beetje schuin. Ik was bang dat ik te maken had met een fake maar dat is volgens mij niet zo omdat alle features prima werken (tough solar en multi band 6) en de achterkant is titanium.
Iemand een idee hoe de tekst schuin kan staan?