Bedankt voor de foto’s! Zou zo te zien dus wel prima moeten zitten.
Maandag arriveert 'ie. De steel-mod is en bandjes komen uit China, dus dat wordt nog even (on)geduldig afwachten. ![]()
Lucky man! Ik heb het geprobeerd en ik overal mis gegrepen
, maar niet van plan om ze voor het dubbele te gaan kopen nu…wacht even af
Het is even een HYPE maar die duurt (denk)ik niet lang, dan kun je hem voor een normale prijs kopen😎
Eeret lekker gaan genieten van jou collectie ![]()
Leuk die Pokemon versie. Veel plezier ermee.
Vandaag iets leuks binnengekregen:
Het is een vintage model, het binnenwerk is vervangen voor een quartz uurwerkje van miyota. De schroefkroon werkt perfect en de pakking was mooi dicht.
Ik twijfel nog of ik er blij mee ben al stond hij al zo lang op mijn shockbase lijstje.
Zo ben ik bezig om feedback te geven, komt de volgende al weer voorbij:
Die kon ik ook weer niet laten liggen…
Ik vind hem heel gaaf! Jammer dat het uurwerk niet origineel is, wel knap dat er passend een ander uurwerk in is gezet… afvinken op je shockbase lijstje moet je toch wel een beetje blij maken?
Cool ook die ‘S’ in de achterdeksel. Dat staat volgens de overlevering voor ‘sample’ en die waren oorspronkelijk niet voor verkoop bedoeld, maar voor demo doeleinden. Later is overstock daar ook van voorzien en zijn exemplaren aan retailers verdeeld.
Heel vet!
Dat is dan wel weer heel cool ja!!! Ik kende het verhaal niet… Maar het deed mij al wel besluiten niet gelijk weer een horloge in de verkoop te gooien ![]()
Ik heb de shockbase lijst ook maar even geupdate:
Mooi ding!
Een oranje ontbreekt nog in mijn collectie.
Kek apparaat! ![]()
Voor de dragers van een witte G-Shock:
Blijft het wit mooi wit? En wat met krasjes / deukjes?
Mijn zoontje twijfelt nog tussen de witte en zwarte Baby-G ![]()
Het horloge gaat om de pols van een 10-jarige die er de eerste dag onwaarschijnlijk voorzichtig mee zal zijn, maar de 2de dag vergeten is dat hij hem omheeft. En dat is prima, maar als de witte er na 2 maanden uitziet alsof hij 20 jaar oud is kan dat de doorslag geven om toch voor de zwarte te gaan.
Mijn zoontje is 9 en draagd al bijna een jaar de zwarte 5610. Sinds kort de gele casioak
Hier hebben we mijn 5610 ook eens om zijn pols gehangen maar is echt te groot voor hem.
Zal voor die van mijn ook te groot zijn. Hij vind t ruig.