Volgens mij maar eens in de 3 a 4 jaar afhankelijk van je knopjes fetisj ![]()
![]()
![]()
Gaaf model, zit er ook aan te denken om m’n huidige 2100 te vervangen voor dit model.
Toont toch wat hoogwaardiger
.
![]()
Heb je nog meer foto,s?
Poah, ik krijg volgende week mn 1e aankoop van Vinted binnen
Ik was aant scrollen en vond een GD-120CM-8
voor het luttele bedrag van 25 eutjes. Op fotos ziet het er goed uit en ben benieuwd wat het is int echt
blik en doosje zit er uiteraard niet bij.
Hmmm gaaf model.
Ik durf nooit zo goed op Vinted en/of Marktplaats aangezien daar “alles origineel”’ wordt aangeboden.
Mja, terwijl meer dan de helft fake is naar mijn idee.
Maar he, zou wel tof zijn als jij deze erbij hebt!!!
Ben benieuwd!
Heel gaaf, die beetje versleten look.
VET ding zeg ! ![]()
Deze hangt ff te zonnen, nouja, ‘lichten’.
Gaat echt snel, van half naar vol in 2 uur ofzo, met nauwelijks zon, mijn squares doen er langer over.
Nou, ik durfde ook nooit omdat er idd zoveel fake word aangeboden, vooral van de 2100’s zijn er veel niet echt. Maar als ik kijk dan vergelijk ik het horloge op die site gelijk met een horloge op shockbase.org en dan kun je vaak zien of het wel of niet klopt. Heeft me vaak geholpen
fotos die wazig of te donker zijn vergelijk ik niet, hoe leuk het model ook is.
Heb in het gezocht topic een aantal G-Shock die ik nog zoek om de collectie compleet te maken.
Krijg er nooit 1 hier aangeboden, maar op Marktplaats zijn ze wel te vinden.
Ik kan je garanderen dat die allemaal nep zijn.
Shockbase kan soms een uitkomst zijn ja, dat is zeker een handige post om te checken.
Heeft mijn interesse ook. Is het wel een stevig en sterk geheel of schiet het wel eens los ?
Ik heb het horloge nu zo’n vijf uur om, maar ik denk niet dat dit snel los schiet. Het zit goed in elkaar en je moet echt aan het hendeltje trekken om de magneet soepel te ontkoppelen.