G-Shock only VI

Ah kijk, helemaal nieuw dus nog :slight_smile: Maar wat ik lees is goed, ben dan ook wel benieuwd of het na pakweg 50x open en dichtdoen nog een goed systeem is. Leuk horloge :ok_hand:

1 like

:grin::+1:

13 likes

10 likes

Dikke camo !

1 like

Voor de afwisseling :grimacing:

16 likes

13 likes

Dit is wel een hele mooie G-Shock!

1 like

18 likes

Dat is wel een toffe kleurcombi, die zie je niet veel.
Welke versie is dit? Lijkt bijna op de Milwaukee versie.

1 like

Die blauwe op metaal is wel lekker hoor!

1 like

Tsja, niet helemaal het summum voor een ronde door de bergen. Maar ik kon de aanbieding niet weerstaan en aangezien het met dit soort horloges geen klont uitmaakt waar je ze bij draagt …

Los van dat, verrassend comfortabel.

Dus ook eindelijk een G-Shock in de collectie.

Wel wat, eh, contrasterend vierkant zo. :thinking:

17 likes

Thanks! Na bijna vijf jaar dagelijks gebruik kan ik zeggen dat de GMW-B5000TVA verrassend goed bestand is tegen gebruikssporen. Het horloge heeft meerdere aanvaringen met deurposten, muren en andere harde oppervlakken meegemaakt, maar de DLC-coating heeft zich uitstekend bewezen. Tot op heden zijn er geen plekken waar het titanium zichtbaar door de coating heen komt.

De hoogglans afwerking van de bezel kan op foto’s soms de indruk wekken dat de coating versleten is. Dat komt echter vooral door de manier waarop het licht wordt weerkaatst. In werkelijkheid is de bezel nog volledig zwart en vertoont deze geen noemenswaardige slijtage.

12 likes

Dank je, het is de DW-6900CMG-3.

Deze ging om je 2100, ik had echter op antwoorden onder het verkeerde bericht geklikt, rookie mistake.

1 like

Heel gaaf!

1 like

Leuk dat je al zo lang zo honkvast bent met 1 horloge!
Dit is dan ook wel een plaatje zeg, en die lichtreflectie van je vorige post had me mooi te pakken!
Bijzonder dat hij nog zo netjes is na intensief gebruik, echt kwaliteit dus.

Een aantal hier (waaronder ik) hebben een goedkoop aftreksel hiervan, maar we zouden deze de ware ‘hij die genoemd mag worden’ noemen :laughing:

3 likes

Goedemorgen :muscle:t2:

13 likes

Ik heb altijd wel horloges in roulatie die komen en gaan, maar deze inderdaad samen met de M5610 zijn absoluut keepers!

Niks mis mee. Ali heeft echt mooie aftermarket onderdelen voor de G-Shock lijn. Ik zou zelf ook nog wel eens een titanium mod voor mijn M5610 willen doen

Goedemorgen!

9 likes

@Jooost , de meest legendarische club van Gelderland :grimacing:

11 likes