G-shock only

Nee vind het ook niks. Sowieso transparante G Shocks vind ik niet zo heel erg mooi (Sorry @Lennyhu :yum: )

Klopt het nu dat Siebel de full gold editie gewoon op voorraad heeft? Of is dit niet de “limited edition”?

https://www.siebeljuweliers.nl/horloges/g-shock/g-shock-the-origin-gmw-b5000gd-9er-staal-goud?gclid=CJ71-tG72eICFQnNdwodKSYFxQ

Je kunt hem ook bij Brandfield bestellen, de gouden en de metalen versie.

2 likes

Deze geborstelde met het negatieve scherm is niet gelimiteerd; de gepolijste met het normale scherm en de speciale doos wel.

2 likes

Aahh kijk, dat verklaard het. Dank!

G-Shock nummer 29.
En nu wachten op een goede deal voor de zwarte versie :slight_smile:

9 likes

Lekker zeg! Proficiat!

gr, HJR

1 like

Wait, what! Bedoel je dat jij 29 G-shocks hebt?

1 like

Ach…

Bedoel je dat jij er nog meer hebt?

Nu niet meer, maar een paar jaar geleden een stuk of 50 à 60. Tegelijk… Momenteel ongeveer 20.
Mijn broer zit aan de 100 ofzo, Sjors van WUS minimaal 500.

Die dingen verzamelen nu eenmaal lekker

En verzamelde je dan 1 type, squares bijvoorbeeld, of van alles?

Ik heb voornamelijk squares, een dw-5900-1 en de mr-g nu.
Daarnaast nog wat andere Casio horloges, zoals de afstandsbediening horloges.

Ik wil nog een zwarte mr-g, een rangemen gw-9400 en een froggy gwf-d1000.
Maar squares blijft m’n favoriete bezigheid.

2 likes

Zoals beloofd een update betreffende de adapters.

Ervaring: netjes gemaakt, makkelijk te installeren. Vrees wel dat ze makkelijk krassen, maar elke G-Shock is gelukkig een gebruiksvoorwerp.
De adapters zorgen er natuurlijk voor dat er ineens een scala aan (24mm) banden beschikbaar is. Voordeel is dat je niet meer aan de redelijk stugge en veel te lange standaard band vastzit.
Er zit nu een Isofrane op, maar swappen gaat makkelijk met de drilled lugs. En de bizarre bandenvoorraad die ik heb.
Adaptertjes kosten vijf tientjes: naar mijn mening te veel geld voor wat je krijgt aan hardware (incl dunne pushpins, ultra budget tooltje en pisbakkenstaal imbussleuteltjes), maar de vijf tientjes meeeeer dan waard gezien het aantal banden dat beschikbaar wordt.

edit: typo

3 likes

Weet iemand waar ik springbars voor mijn GW-M5610 kan kopen? Ik had een setje standaard 16mm gekocht maar die paste niet.

1 like

Blijft lekker; nergens over na hoeven denken met een G om je pols…

2 likes

Nieuwe update in de collectie: op de een of andere manier is mijn DLC GMW-B5000 toch wel my preciousss. Ik ga dus terug naar een 3 piece samen met de gouden square, en een Apple Watch 4.

Op de een of andere manier zijn mijn 2 grootste passies: sneakers en horloges tegelijkertijd gesneuveld😕

Bedoel je dat je verder alles verkoopt en horloges laat voor wat het is?

1 like

Ik hou het blauwe gedeelte nauwlettend in de gaten…:wink:

1 like

Jep, het interesseert me ineens niet meer. De sneakers zijn al grotendeels weg.