G-shock only

Ik maak morgen even een paar mooie foto’s in de zon van de MTG. Onwijs mooi horloge, en te jammer om in de doos te laten liggen. Dus van het geld mevrouw blij maken, en zij maakt mij weer blij😬

1 like

Je mag mijn foto’s ook gewoon gebruiken hoor :slight_smile:

1 like

Heb je geen squares in de aanbieding?

Natte Froggie:

En nu met rode letters:

4 likes

3 likes

Nieuwe aanwinst vandaag, ben echt gaan houden van de 5600’s. Bi colour band vind ik echt tof, z’n gele broer ligt op de achtergrond.

4 likes

Nice, perfect formaat ook.

Ik heb de 5610 gekozen vanwege solar en multiband functie.
Het rode lijntje stoort mij niet, past wel bij een G-Shock.

6 likes

Heb dezelfde gehad maar dan met die combi bracelet, absolute aanrader trouwens. Maar toch weer verkocht want ben toch meer fan van de kleurtjes en daar ga ik er nog wel een aantal van kopen (hoewel ze weinig meer aangeboden worden de laatste tijd).

1 like

Doos maar eens weer geopend :see_no_evil:

3 likes

Nieuwe aanwinst…Kon het weer niet laten.

6 likes

Zoek de (prijs) verschillen

Die dingen schrijven echt niks af! Worden zelfs duurder met de tijd!

4 likes

I-cant-wait-to-see-how-this-turns-out

1 like

Hmmm,

Blijkt dat als je nu een G Shock koopt op de officiële site, je er een G Man bij krijgt (Zolang de voorraad strekt)

1 like

Dit is helaas niet de mooie square g-man…de 30th anniversary versie.
Anders had ik een horloge besteld…

1 like

Beetje flauw, en ik moet zeggen dat Conrad wel erg veel afwijkt van de gemiddelde prijs.

6 likes

Ahja, nee dan zou ik ook niet bestellen bij Conrad. Bah, ze vragen (iets) minder dan de rest!

2 likes

Er worden hier Seiko Monsters verkocht voor 3x de aanschafwaarde, maar daar hoor je niemand over.

Dit is niet boeiend.
Het gaat er om dat ze nieuw, op dit moment, voor minder te koop zijn dan hier aangeboden

1 like

Geen prijsverschil? 100 incl btw?
Vraagprijs hf idem?

1 like