G-shock only

Haha, heb je slim bekeken.
Mijn ouders hebben vrienden in Dirksland en als kind kon ik die mensen nooit verstaan :joy::joy::joy:

What am I looking at ?

tenor

Roschachtest, Dude

1 like

:thinking: … vlinder !

Dat wordt een upgrade van psycholoog naar psychiater. P. Baan schijnt kundig te zijn :stuck_out_tongue:

1 like

:rofl:

Hallo iedereen ben hier nog nieuw.
Nu ben ik een beetje aan het oriënteren voor een g shock, moet toch wat in de vakantie :sunglasses:.
Maar nu staan er bepaalde modellen te koop met de aanduiding GG-1000-1A3ER maar ik zie elders ook horloges te koop (ebay) met GG-1000-1A3CR?
Weten jullie zo wat daarin het verschil zou zijn?
Scheelt aanzienlijk in prijs.

1 like

Welkom ! :smiley:

Voor zover ik weet zijn ze allebei exact hetzelfde

ER = European market
DR = SE Asia
JF = Japanese market
JR = Japanese market limited release
CR = American market

De markt code is het enige verschil. Gevonden op Watchuseek.
https://forums.watchuseek.com/f17/country-code-g-shock-references-919796.html

1 like

Mooi dan kan ik mijn zoektocht zonder problemen voortzetten.
Denk alleen dat >50mm niet helemaal mijn ding gaat zijn.
Alleen je levert teveel aan opties in als je kleiner gaat :slightly_frowning_face:
Keuzes…

1 like

Laatst nog geweest, jammer dat ik deze zaak gemist heb.
Overigens is de boulevard best leuk ( prima Italiaan ), verder was het inderdaad niet veel.

1 like

Die Italiaan is best te doen. Als je er nog eens komt moet je gaan eten bij Rheinpromenade 8. Beste tent daar aan de boulevard met vriendelijk personeel.
Kom bijna wekelijks in Emmerich voor m’n werk maar net als de rest van Duitsland (op Keulen en Berlijn na) is het niet veel.

Mijn moeder woont in Kevelaer ( dry aged curry worst bij Stassen :grinning: ) dus ben ook geregeld in de buurt, dank voor de tip :ok_hand:

2 likes

De juwelier heet Kreutz, zitten in de Kaßstrasse. Dat is die “grote” winkelstraat.

1 like

We gaan er weer een weekje tegen aan, met de nieuwe Mudmaster

5 likes

Oeps

Verkeerde rubriek :frowning:

1 like

Sinds vrijdag binnen. De Mudman G-9300. Tof ding. Lekker dik. Maar de band is een draak. Zweet me de tandjes. Dus al een adaptersetje en 24 mm Zulu besteld bij Vario in Singapore. :+1:

1 like

Heb deze (5600 bluetooth met zwart display) net ook gekocht bij een winkel met uitverkoop, mocht hem voor 120 meenemen, leek me een prima prijs.
Heb enkel twee vragen;

Positie opslaan;
Makkelijk alles gelinked enkel krijg het niet voor elkaar om de positie op te slaan.

  1. Druk 3sec op linksonder,… app zegt, yep connected.
  2. Ga naar ‘time and place’ tab
  3. Druk kort op rechtsonder (zoals op plaatje staat).
  4. Dan krijg ik melding connectie verbroken.

Kortom doe hopelijk iets fout of had toch meer moeten betalen!?

Iemand die weet wat ik niet goed doe?

Telefoon vinden;
Bij de instellingen op de App zou je een soort van find my iPhone hebben. Zal vast meer een gadget zijn, maar moet zeggen dat ik vaak genoeg mijn telefoon zoek.
Kan niet zo snel terug vinden hoe het werkt. Iemand een korte uitleg?

Fotootje uiteraard,…allemaal geslaagd;

3 likes

Anders zoek even op Youtube, staan vast wat handige filmpjes. :roll_eyes:

:wink:

Heerlijk horloge, ga je geen spijt van krijgen. 120 is een hele nette prijs.
De locatie opslaan heb ik nooit gebruikt.
Als je verbonden bent met de app kun je de knop rechtsonder 3 seconden indrukken en dan gaat er op je telefoon een alarm af. Moet ie wel binnen het Bluetooth bereik zijn.
Verder gebruik ik die app niet meer want hij synchroniseert dan de tijd niet meer zoals het hoort.
Het is een leuke gadget die app maar je zult zien dat je het nauwelijks gebruikt.

2 likes