G-shock only

Die app van G-Shock verbruikt wel enorm veel batterij btw. Staat constant aan.

1 like

Naar mijn onbescheiden mening is de G-Shock, ĆØlke G-Shock, Het Stoerste Horloge ever !
Vooral in combinatie met geĆ¼niformeerde defensieve beroepsbeoefenaars is het een Ultra horloge !

2 likes

Dank, met name ook de band vind ik erg prettig. Dacht in eerste instantie dat het metaal was en dit heeft toch wel mijn voorkeur.
Dat app gebeuren is idd even leuk. Denk wel dat ik er een paar reminders in zal zetten.
Zal dan wel weer toeval moeten zijn dat ik het horloge op dat moment ook draag. :slight_smile:

1 like

Nou, nouā€¦Duitsland kent zo veel variatie in cultuur en natuur en een rijke geschiedenis, dat slechts die twee steden je boeien? Al eens in MĆ¼nchen geweest, of lekker bij het drielandenpunt bij het Zwarte Woud gelaveerd? Of ben je meer van de Vinex-wijken in Lelystad?

Ik weet dat Duitsland ook mooie plekjes heeft maar ik kom er al een jaar of 4 meerdere keren per week voor mā€™n werk en ben dat land een beetje zat aan het worden. Ik kom ook alleen maar op plaatsen waar ik vaak letterlijk over de zwervers heen moet stappen, moet kijken of ik met mā€™n poot niet in een naald ga staan en het eten vaak slecht is. Dan krijg je vanzelf een ander beeld van een land dan dat je er af en toe voor je plezier heen gaat.

Gelukkig projecteer je die paar plekjes niet op het hele land!

Gelukkig voor onze Oosterburen denk jij er anders over.

Docent Duits :rofl:

Dat zijn de ergste :joy::joy::joy:
Nee, geintje. Mijn Duits leraar en ik konden vroeger niet zo goed met elkaar overweg. Zonde, want ik had er wel veel plezier in. Misschien komt mijn wrok jegens Duitsland daar wel vandaan.

Hahaha, de meeste zijn ook vrij apart, de studies Duits (hbo en wo) zijn helaas niet zo populair, jammer, voor ons een belangrijk land en dus belangrijke taal (gesproken door 100 miljoen moedertaalsprekers in Europa). Het vak is wel wat gemoderniseerd de afgelopen jaren.

Wie wel!???

@tjeerd Flauw grapje natuurlijk.

2 likes

Economisch gezien is het zeker een belangrijk land voor ons. Je hebt wel meer van die aparte leraren haha. Ach, denk dat ik nu met de meeste van hun heel goed overweg zou kunnen. Sterker nog, ik heb zelf ook een blauwe maandag voor de klas gestaan op het MBO en de lerarenopleiding 3 maanden gevolgd. Helaas liep de combinatie met werk niet lekker en heb ik vroegtijdig besloten de stekker uit het project te trekken.

Nice!

Voor het eerst om, na een zoektocht naar dit specifieke model en in deze kleurstelling.
Eerste indruk: licht en soepel.
Straks wat versjouwen en het schijnt dat deze tegen een stootje kan, dus voor het geval datā€¦(maar het is geen doel op zich).

2 likes

Ze kunnen letterlijk tegen een stootje, nu zelfs samen met boksmerkšŸ˜‰.

1 like

1 like

Voltooid!!

Eenmaal het horloge gestoten en eenmaal mijn hoofd!

2 likes

:joy:

1 like

Is dit wel mogelijk met de GW-B5600 ?
Zou wel mooi zijn, want deze functie kan ik binnenkort wel gebruiken.

1 like