G-shock only

Het werkt, is me gelukt en wel leuk/handig.

1 like

Ah yes !!

Word hier uitgelegd bij 14.35 :smiley:

Keek eerst dit filmpje …

Watch Geek is vaak best volledig in zijn tutorials. Maar deze keer dus niet.

WatchUP69 kijk ik trouwens ook graag, als het om G Shock gaat.

1 like

Mooi, wilde je net een Pb sturen met een screenshot van mijn telefoon, maar dus niet meer nodig! :+1:

1 like

Maar toch bedankt !

Kon het eerder ook op de nieuwe Rangeman, maar die heb ik verkocht :grimacing:
:smile:

1 like

Is er toevallig iemand die dit G shock model heeft?

GX-56SLG-1JR

Het betreft een model van de limited 7 gods collectie.

2 likes

Hier hebben ze hem!

1 like

GW-9400 op adapters

5 likes

Oef mooi zeg. Welke adapters zijn dat?

Jaysandkays (@Ebay en Etsy)
Deze hebben pins zodat je reguliere 22mm banden kunt installeren.

1 like

@SwedishChef, maar weer via deze weg. Geweldig dat filmpje, maar die baywatch muziek verpest het wel een beetje.

2 likes

Dank je. Deze keer ook maar een foto. Mijn vorig topic werd weggevlagd, omdat er geen foto bij zat. :joy: Achteraf kon Jur er ook wel om lachen en is de fout hersteld.

Boefje, je moet hem wel afkijken…

2 likes

Heb ik gedaan, gelukkig werd het snel weer beter. :+1:

1 like

Dat is juist grandioos, ik zat hardop te lachen in de auto gisteren.

1 like

Als je band duurder is dan het horloge zelf…

7 likes

Vandaag nieuwe batterij laten plaatsen.
Ben de laatste tijd steeds vaker een G-Shock aan het dragen.Vind het best wel prettig zitten.

1 like

Dit is mijn DW5600LU. 1 van 3 Gshocks die ik heb. Dragen fijn en zijn gewoon cool vind ik. Oh en de 1911 op de foto is een legale airsoft replica… (Boys will be boys). :wink:

2 likes

Die mudman is wel lekker licht om te dragen, maar het comfort gaat voor mij aanzienlijk vooruit met het voor een 5 minuten in kokend water dompelen van de band en de bezel, die wordt een stukje zachter dan, en dan zijn ook de knoppen wat prettiger te bedienen.

Wel is het een opvallend accuuraat uurwerkje dat ze er in hebben gestoken, de mijne loopt sinds het gelijk zetten op 25 april (op de dag van het bezorgd krijgen, nu 3,5 maand geleden dus) iets meer dan een seconde voor.

Ik heb deze zeker al een jaartje of 8 in bezit en is ondertussen wel soepel genoeg.Accuraat zijn eigenlijk allemaal mijn g shocks wel.

1 like

Lang geleden maar ik doe hier ook weer eens mee. :slightly_smiling_face:

5 likes

Redelijk pimpy airsoft wapen though :rofl:

1 like