G-shock only

Durf ik je niet te vertellen, weet echter alleen dat beide varianten op een GW-M5610 passen.

1 like

Gelukkig, schrok even en dacht misschien dat ik een neppert had. Heb verder geen kaas gegeten van G-shock’s vandaar :sweat_smile:

Casio Quartz MR-G G-Shock Titanium

ook niet helemaal waar. ik heb een pak g shock’s met gladde metalen bracelets, zelfs 1tje in zwarte titanium ;-).

Vanmiddag de MR-G G1000D binnengekregen welke ik van Peter (ghosterror op het forum) over heb genomen voor een mooie prijs. Ben er heel blij mee :smile:

10 likes

Tulik en terecht dat je er blij mee bent, gaaf horloge.

1 like

Meteen maar wat foto’s die ik vanmorgen zelf in elkaar heb geflanst :smile:

20 likes

Mooi hoor :+1::wink:

1 like

Thanks :+1:

Is deze met GPS.

Jazeker!

Super gaaf man!! Ik overwoog hem ook dus was blij dat iemand anders de knoop voor.me doorhakte :rofl:

1 like

Haha, ik was al verbaasd dat ie nog niet was verkocht. Dus ik heb je geld bespaard, Willem :smile:

1 like

Je maakt mooie foto’s :ok_hand:t3:

1 like

Dank je :+1:

1 like

Ik mag hier weer posten na de verkoop van m’n GW-5000
Vers van de pers: GMW-B5000V

24 likes

Gaaf man die GMW-B5000V, staat ook op mijn G-Shock wensenlijst :slight_smile:

1 like

Niet dus. Op zich past de band wel maar er blijft ruimte over tussen de end-links waardoor de band kan bewegen, en dat lijkt mij niet bevorderlijk voor de levensduur. Dus originele band er weer op en de combi in blauw gedeelte.
En ondertussen heb ik een horloge van 55 gram… Omega heeft er ook 1 in het assortiment, en die kost 45800 Euro.

metaal djie-sjokjes

6 likes

Ik heb een haat-liefde houding met die square G-Shocks, maar deze is wel heel vet

13 likes