G-shock only

Strakke klok hoor horlogeheer

1 like

Deze week een NA! een NOS Glacier gold DW5035 bij de collectie mogen voegen.
door een forumlid (Stevil) in de wereld van skeleton Gshocks gekeken en dan maar de meest gure uitvoering gezocht

3 likes

Waarschijnlijk Ć©Ć©n keer goed instellen, een week of wat later nog een keer mee spelen en daarna nooit meer aankomen.
Casio heeft het met de MB6 functie eigenlijk te makkelijk gemaakt als je in de regio rondom de zendmasten woont, na de eerste keer instellen hoef je buiten de functiewissels voor stopwatch, timer en alarm geen knop in te drukken.

1 like

De nieuwe aanwinst, net geleverd.

10 likes

Lekker kleurtje :ok_hand:t3:

1 like


Nieuwe modšŸ˜Ž

Oef! :star_struck: GMW-B5000GD-1ER

9 likes

Er komt in Oktober dit jaar een speciale Frogman uit! Het is de versie met de dieptemeter en het is een samenwerking met een research instantie.

https://www.g-central.com/g-shock-frogman-gwf-d1000arr-1jr-x-antarctic-research-rov/

1 like

Heel gaaf deze!! Heb het filmpje gezien. Heel functioneel ookšŸ‘Œ

1 like

Ja supergaaf, helaas heb je voor 1100 euro, heel veel meer moois :joy:

1 like

Ja idd. Ik had ook al snel die berekening gemaakt. Voor ā‚¬1100 zou ik dit horloge iig niet kopenā€¦misschien ooit 2e handsā€¦

Toffe kleurstelling, hoe bevalt ie? Heb je een beetje ā€˜ontvangstā€™ bij je thuis?

Hij bevalt prima, is inderdaad een gave kleur.
Enige behoorlijke min is dat het hele g shock connect wat lastig werkt met Android 9.
Bepaalde functies doen het niet, zoals het automatisch synchroniseren van de tijd dmv de App en nog wat andere functies geven een error, multi band ontvangst werkt binnen wel goed.

2 likes

11 likes

4 likes

6 likes

8 likes

@bAAx !! Die Mr-G is zo mooi !
:heart_eyes:

:confused: Helaas is MB6 dan ook een beetje nutteloos. Tenzij je het horloge reset en de telefoon (bluetooth-adres) doet laten vergeten.

1 like

Thanks! Ja ik vind hem ook top maar draag hem te weinig :wink:

1 like

6 likes