G-shock only

Volgens mij schakelt de g shock automatisch over op multi band ontvangst als er 24 uur geen bluetooth sync heeft plaatsgevonden.
Bij het koppelen met de app. gaat het wel goed. Maar als hij dan zelf moet koppelen 6 uur later lukt het niet.

Hmmm, ok. Interesant :thinking:
Moet dit eens verder uitzoeken dan.
Ik dacht dat het horloge het gewoon elke 6 uur probeert en als het mislukt verdwijnt het ā€˜RCVDā€™ ook uit het scherm. Ongeacht of de MB6 wel zijn werk doet. En dat vond ik eigenlijk een zwaar minpunt.

Ik wou maar dat je het syncen met de app, in de app kon uitscahakelen.
Dus alle Bluetooth functies via de app en alleen het syncen via MB6.

1 like

Nou werkt de app helemaal niet meer, krijg geen verbinding. Heb de app er al af gegooid en opnieuw geĆÆnstalleerd. :persevere:

Edit, reset gedaan nu weer verbonden.

1 like

Jammer dat het niet helemaal lekker werktā€¦ Hopelijk gaat het na het opnieuw installeren van de app beter. Wel prettig om terug te kunnen vallen op MB6. Dat werkt bij mij nooit automatisch als ik mn GShock draag, alleen handmatig en als ik het horloge tegen het raam aan houd.

Ik verwacht dat er een update van Casio nodig is om het te laten werken met Android 9.
We zullen het zien :grimacing:

1 like

Blijft toch het beste horloge voor zware omstandigheden.

10 likes

Hallo g shock liefhebbers,

Laatst was het weer zoā€™n dag dat de kasten werden opgeruimd in het huis, als leuke verrassing kwam ik mā€™n oude g shock tegen. De was jammer genoeg een klein beetje verstopt over de jaren. Mijn vraag is nu of iemand een manier weet hoe ik het witte mijn g shock ga-110 weer mooi krijg.

Groeten,

Tom

Bijnaā€¦ :wink:

4 likes

9 likes

Deze blijft toch ook wel aanspreken: lekker stoer. Mooie foto trouwens!

Dit draadje ook maar weer even nieuw leven inblazen :smile:

3 likes

Was nooit zo groot van van de square horloge. Speciaal voor mijn vakantie deze gekocht met Bluetooth. Begin toch steeds meer de schoonheid ervan in te zien. Nog 67 dagen te gaan, al wordt er misschien wel een horloge voor erbij aangeschaft.

6 likes

Die draagt ook zo lekker.
Net een simpele armband die de tijd aangeeft :smiley:

2 likes

Nieuwe aanwinst, had deze al eerder, maar toen toch terug gestuurd. Bij gebrek aan een nieuwe solar/mb6 Mudmaster, moet deze even de spreekwoordelijke honger stillen. Moet zeggen, draagt erg fijn en is lekker licht door het gebruik van koolstofvezel en, zoals de meeste Master of Gā€™s: Ramvol met functies.

2 likes

Cool ding.
Wel een kolos.

1 like

Toch is hij een stuk kleiner dan de GPR-B1000 Rangeman die ik had. Zelfs de GWG-1000 is nog ietsje groter.

Gave klok :+1:
Welk type is dit precies @Alexx28?

EDIT: al gevonden, de GG-B100-1A3ER

1 like

3 likes

Gaaf die B1000. Zelf heb ik de zwarte, heerlijk formaat om te dragen!

1 like

Jep, dat is hem! Heel fijne klok is dit. Ondanks dat er geen Solar op zit, kon ik hem niet loslatenā€¦

1 like