G-shock only

NA: Verjaardagscadeau (zelf uitgezocht, dat wel).

Had alleen eerst de BB versie met dat negatieve LCD scherm, dat viel helaas wat tegen. De afleesbaarheid laat echt te wensen over. Tevens was het bandje glimmend zwart, ook niet helemaal mijn ding. Deze is echt top :slight_smile:

7 likes

froggy

6 likes

Heb 'm ook ! Dit jaar net voor de vakantie overgenomen van een forumlid. Heerlijk klokje!

4 likes

Voor:

Na:

3 likes

Mooi spul, aanrader?

Ik vind de ā€˜composite braceletā€™ een echte ā€˜upgradeā€™ voor dit horloge. Ik droeg hem al vaak; met deze band zal het alleen maar meer worden. Het zit een stuk prettiger door meer flexibiliteit en ventilatie dan de standaard band.
Wat mij betreft een aanrader, ja.

Ik heb deze band via Marktplaats op de kop getikt voor. ā‚¬ 30,00 overigens.

1 like

Ok, ook maar eens voor kijken dan :sunglasses:

Ik ben op zoek naar een Casio G-Shock GW-5000-1JF, maar tweedehands moeilijk (zo niet) te vinden, derhalve wil ik online bestellen en vanuit Japan (evt. USA via Amazon) importeren.

Hieronder een shortlist van opties:

Is er een grote voorkeur gebaseerd op ervaringen en is zoā€™n 25% invoerkosten vanuit Japan een reeĆ«le schatting?

Had @anon50762135EV zijne niet een tijdje geleden te koop staan?

Die is niet meer te koop :wink:

1 like

@anon50762135EV: Ik had je al een berichtje gestuurd, maar geen responsā€¦nu duidelijk.

Enig advies: Uit Japan of VS?

Vaag, heb niets langs zien komen. Ik zal eens opzoeken voor je waar je er het beste eentje kunt halen.

Edit: bericht zie ik nu wel staan, echter geen notificaties van gehad. Maf.

Ook te koop!:+1::wink:

Die van mij heb ik van Solojapan die indertijd het goedkoopst was ook al omdat hij vanuit Spanje levertā€¦

Succes!

1 like

Die van mij ook dacht ikā€¦
Wel een aanrader bij vragen antwoorden ze ook gewoon netjes etc.

1 like

Wie heeft er ervaring met de lange termijn houdbaarheid van die zwarte coating van die band? Wordt deze niet snel lelijk bij serieus gebruik?

Ik heb nu anderhalf een dergelijk band. Alleen op de sluiting volgens mij gebruikerssporen. Zal wel even een fotootje maken vanavond.

1 like

Na 2,5 jaar ook hier alleen wat deskdive spoortjes op de sluiting.
Heb 'm er direct opgezet nadat ik de 5000 binnen had, de rubberen is
superieur aan de normaal gebruikte banden en wilde ik nieuw houdenā€¦

1 like

Na 20 jaar in een doos weer opgestaan

2 likes

@Hieronimus

Hierbij de foto. Horloge is mijn beater. Dus als ik ga sporten, klussen etc. Dan gaat deze om. Band voor de rest blijft goed.