G-shock only

Mijn tweede square G
De full metal was te fors, deze past beter.

4 likes

Zag deze op Insta. Ik vind hem cool!

6 likes

GST-B200-1AER met carbon core guard. 87 gram dus lekker licht voor een G Steel.

3 likes

Terminator Rev-9 Endoskeleton is blij met zijn G :wink:
image

4 likes

B Hebben jullie dat ook met jullie G-shocks op zonne-energie en multiband functie , dat als je meerdere horloges hebt en de G-shock dus niet continu draagt, de batterij onvoldoende is voor een hele dag dragen èn toch ‘s nachts de tijd synchroniseren? Zit er nu aan te denken om deze functie tijdelijk uit te schakelen…
Gelukkig wel een manier gevonden om optimaal van de zon te profiteren (hang ze aan de balkonrand, 5 hoog :), foto’s uploaden werkt helaas niet).

Nee hoor. Als ik 'm niet draag ligt ie in het raamkozijn. Daarbij schakelt ie naar de stand-by stand (:face_with_hand_over_mouth:) en kan de G-Shock heel lang zonder zonnetje.

1 like

Nee, hier ook geen last van.
Ze liggen zelfs niet ‘extra’ in het licht. Ze liggen in de open horlogekist, midden in de kamer. En ze syncen allemaal netjes elke nacht rond 2 uur. En sommigen rond 3 uur (dacht ik)

Wel gaan ze natuurlijk eens in de zoveel tijd allemaal voor het raam. Vooral in de zomer allemaal op H(igh) proberen te krijgen :blush:

1 like

Mijne ligt al een maand ofzo in een afgesloten horlogedoos in een donkere kledingkast. Toevallig vanavond nog even uit de sleep mode gehaald om de Quattro gelijk te zetten. Hij was zelfs gesynchroniseerd zag ik.

1 like

Deze had in ieder geval geen problemen met de accu…

4 likes

Met spiegeling van de kerstboom lichtjes.

Merry Christmas

3 likes

Er komt weer een nieuwe rangeman aan!

https://www.g-central.com/g-shock-gw-9400j-1bjf-gw-9400-1b-black-out-rangeman/

De “Black-out” versie. Samen met de carbon Mudmaster.

2 likes

Heel gaaf. maar ik trap er niet meer in. Die negatieve displays zijn alleen voor de sier. Handig zijn ze niet.

Ik heb de normale GW-9400 trouwens al heel lang en dat blijft voor mij DE ultieme G.

4 likes

7 likes

Eerste g-shock. En hij is fotogeniek :smiley:

24 likes

Casio nummer 4 in mijn collectie met nummer 5 onderweg… een


De GW-B5600 in gold met bracelet.
Wat een fijne band ik wil geen andere meer.

13 likes

Gaaf, gefeliciteerd !

^^^ Dit :sweat_smile:
Eigenlijk haat ik G Shocks met een resin band (heb er nog wel 3) en wil alles op bracelet.

1 like

2 likes

Vind het wel een tof ding. Op instagram heeft thedialartist deze onder handen genomen met kleurtjes. Die vond ik ook wel heel tof.

1 like

NA… en wat draagt die bracelet-band fantastisch comfortabel. :heart_eyes:

(Ja, ik had de tijd nog niet ingesteld, weet ik… details… :wink:)

2 likes

Die komt hier weldra ook in de bus. De gouden accenten lijken wel mee te vallen op deze foto’s.