G-shock only

Ja hoor en ik vind de dail beter leesbaar die heeft trouwens ook een gouden (gele) dail.
Ik heb ook nog een riseman onderweg voor 90 euro op ebay gescoord met een veiling.

1 like

Psst, het is dial.

1 like

Och vautje can gebeure

torentje vol g shocks

met de gw 5000 als laatste aanwinst

11 likes

Heerlijk horloge. Goeie tip ik ga er eens naar kijken.

1 like

Geweldige klok de GW-5000. Ik heb de GW-5000 bijna 6jr in mijn bezit. Gaat nooit meer weg. Heb hem in de tussentijd wel voorzien van een nieuwe bezel en band ;-).

3 likes

Wil hem eigenlijk ook nog steeds wel. Maar dan wel op bracelet :heart_eyes:

1 like

De rubberen band is top. Veel comfortabeler dan de normale resin band. Top horloge en (bijna) onverwoestbaar;-).

2 likes


Waarom is dit model zo duur? (€ 1600,00)

1 like

Ik had gelezen op een ander forum dat de full titanium versie van de 5000 square maar een zeer beperkte oplage krijgt, want alles is vrij moeilijk te maken. De totale productieperiode is ook maar iets van 3 weken geweest.

Als het een beetje meezit kan er over een tijdje misschien wel een “not limited” editie uitkomen, maar daarvoor is nog zo’n beetje 0,0 zekerheid.

G-Central - Titanium GMW-B5000TB and GMW-B5000TCM discontinued

editje voor wat info.

2 likes

Dank.

Ik vind het dan nog een absurde prijs. Mag minstens wel 600 nog vanaf.

Ik heb daarom maar mijn full metal naar een positief display gemod hehe

:grin:

3 likes

Ik vind de squares eigenlijk wat aan de kleine kant, de GW-M5610 die ik heb is met de bandaanzet gewoon net iets te smal voor mijn pols om echt lekker te zitten. De laatste (grote) frogman zit prima, en de kleine protrek (PRW-3000) zit vooral door de winglets en de veel zachtere band een stuk comfortabeler.

Hoe bevalt de MG-T met de rubberen band? Zit al een tijdje te lonken naar dit model. Maar twijfel tussen rubber en staal. Is het rubber echt soepel of meer wat stugger zoals de Rangenan bv?

Het is een fijne band!

Mail me maar.
jjm.linders@ziggo.nl

De GA1000 van ons eigen Apache-vliegersteam als verhuisklok vandaag:

10 likes

Zit zo lekker en één en al nostalgie.

10 likes

Wat een leuk horloge. Veel waar voor het geld.
3 schakels uit de bracelet en het past me perfect.
Nooit gedacht dat ik dit ooit zou kopen.

6 likes

Voelt zich eigenlijk overal als een vis in het water…:ok_hand:t2:

Een G is gewoon heerlijk om erbij te hebben!

5 likes