G-shock only

Zo, maar een paar maanden verder en hier slaat het weer toe, een nieuwe square. Veel mooier om de pols dan de website doet vermoeden.

De bluetooth functies zijn top, die nieuwe module is zeker de moeite waard, voor wie twijfelde.

1 like

Gaaf ding wel.
Zijn er meer functionaliteiten t.o.v. de oude module?

Hier ook , sinds de kerstdagen heb ik dezelfde. Ik moest even wennen aan de kleur maar vind hem in het echt mooier dan op foto’s over komt.

2 likes

Ja, enkele wijzigingen toch; deze kan je helmaal via bluetooth op je smartphone bedienen, maar de meeste functies kan je ook zonder gsm gebruiken, dus dat hoeft niet echt. De app werkt wel prettig. Zeker 4 functies die verschillend zijn tov de oude ; je kan dd/mm ipv mm/dd zetten (vind ik top), geotagging doen door middel van een knop en je kan tot 5 reminders zetten (staat los van alarm en snooze). De laatste die ik weet is dat de ledverlichting tot 4 seconden aanblijft en met een zachtere “fade” aan en uitgaat. Al bij al niets wereldschokkends maar mooie toevoegingen desalniettemin.

Gelukkig maar. Toch jammer dat de blauwe uitvoering niet op bracelet beschikbaar is.

Ok, ik heb dat ook al dacht ik. Alleen die fade van de verlichting weet ik niet zeker. Wel keuze tussen 4 seconden of 2 seconden.
Geen idee welke module ik hier in heb zitten eigenlijk, gebruik hem alleen maar om tijd af te lezen :blush:

1 like

De blauwe heeft ook een negatief display, dat wilde ik zelf niet. Ik ben blij met het horloge, en die band draagt heerlijk. Ik vind die gele letters alleen niet zo mooi. Ik kijk nog wel eens of ik dat geel netjes weg kan krijgen, Iemand hier ervaring mee? Googelend vind je wel dat men in Amerika met goo-off werkt. Wat is hier een goed alternatief? Nagellakremover deed het bij mij nog niet.

@Locobono

@Beagle Nagellak remover ZONDER aceton did it!

4 likes

thx, ik zal op zoek gaan naar andere remover!

Probeerseltje met een black-eye opzetlens (de groothoek in dit geval).

MR-G in een ander perspectief, komende week ook eens proberen met de macrolens en meer licht dan 2x een 10 watt halogeen hema burolampje.

4 likes

Zo’n verzameling kan ik niet betalen hoor. Ploumen failliet gaan aan al die batterij kosten. Hahaha :wink:

11 likes


Nog steeds een trouwe metgezel. Heeft in middels van alles overleefd.

4 likes

Hier twee rechthoekige G-Shock G8100’s waar ik hier maar één post over kon vinden. Uit 2018 van @Hieronimusimageimageimage

8 likes

Goedemorgen.

6 likes

9 likes

Opeens een G-Shock gekte hier met drie NA’s in korte tijd. Draag overdag niks anders meer.

14 likes

De G-shock in zijn natuurlijke habitat :rofl:

8 likes

Mooi! Kun je wat zeggen over de Mudmaster? Hoe draagt hij en wat vind je? Ik zit er ook over na te denken.

Ik heb hem zelf ook, draagt lekker, maar band is stug, ik vind het een erg geslaagd ontwerp, saffier glas,
Ruige uitstraling, zeer tevreden.