G-shock only

Ik dacht dat dit een betere kwaliteit van band was dan goedkopere G-Shocks. Minder stug…

Draagt fijn. Mooi wrist presence met saffierglas. Vind hem niet te groot. Past goed bij het model.

1 like

Band is een heel goede kwaliteit erg sterk, maar best stug, echter niet zo stug als die van de frogman.

1 like

Op de onderste foto lijkt ie “curved” (a la Bulova curve)

Ik heb hem ook gehad, maar teruggestuurd.

Hoe hij draagt is natuurlijk zeer afhankelijk van je polsdikte en of je een plattere of ronde pols heb.
Maar ik vond hem niet lekker zitten, maatje te groot voor mij om lekker te zitten.

De band vond ik hetzelfde als die van mijn andere “normale” G-shock. Plastic en stug.
En op zich was dat niet de afknapper want mijn andere g-shock zit goed.
Maar de combinatie van afmeting, pols, en stuggeband was het hem niet bij dit model.

Dus, advies: Pas hem.

1 like

G-Morning :smile:

6 likes

Dank! Ik heb een ronde pols met ca 20cm diameter, dus qua grootte zal het wel lukken. Vanwege die ronde vorm van de pols zit niet ieder horloge even prettig, dus zeker goed advies.

1 like


De enige juiste manier om een bloemenvaas te gebruiken!
:sunglasses:

13 likes

Welke vind jij het fijnste?

Meestal een glazen vaas :crazy_face:

Je mist nog een zwarte 5610 :slight_smile: de classic.

Mooi ding, welk modelnummer is dit?

Frogman draagt meest comfortabel. Mudmaster heeft de meest coole uitstraling. Rangeman is het dikst. Ik draag ze afwisselend beetje hoe mijn humeur is en wat ik aan heb. Ze krijgen alle drie even veel draagtijd. Wil er denk ik nog een Gravitymaster bij…

2 likes

Dank :+1:dit is de gw-b5600bc-1er

1 like

Dit is maar een gedeelte van mijn verzameling :slight_smile: maar een zwarte 5610 mis ik inderdaad nog… Ik ben meer van de kleurtjes.

Net binnen. Draag vaak 36mm dus is even wennen maar super leuk horloge!

4 likes

Vraagje, mijn GMW B5000, heeft vanacht succesvol het signal ontvangen. De Rceived melding gaat echter na een poos weer weg.

Bij mijn GW5610 bleef die melding de hele dag staan totdat er 's nachts weer een receive werd gedaan.

Is dit het normale gedrag?

1 like

Volgens mij komt dat door de Bluetooth-koppeling met je telefoon.

3 likes

Dat zou kunnen. Ik heb de app wel geinstalleerd, maar bluetooth op de foon uit staan. Ik heb die app geinstalleerd om het batterij niveau to kunnen checken. Was op de helft en met het gebrek aan direct zonlicht schiet het niet echt op . Ongeveer op 80% nu.

Mijn gouden rakker, GMW-B5000GD, heeft moeite om op te laden.

De hedendaagse zon is niet sterk genoeg?
Battery krijg ik niet van low af.

Iemand tips?