G-shock only

Ik laat mijn zwarte ook met dit grijze weer buiten liggen. Schijnt toch te helpen.

Ben wel bang dat een vogel 'm meeneemt :sweat_smile: maar is toch wel zwaar :slight_smile:

3 likes

:laughing:

Lees net dat om een Full Metal op te laden dat hij 168 uur aan felle zon nodig heeft.

Dat wordt in deze tijd lastig…

1 like

168 uur? Maar eens meten met de stopwatch :smiley:

1 like

Hè bah.

En daarom verdwijnt RCVD uit de display.
Het horloge zoekt verbinding, maar dit lukt niet en dus is het syncen mislukt.

Dat is vanwege de MB6 (Multiband 6)

Naar mijn mening werkt Bluetooth in samenwerking met MB6 gewoon (nog) niet op deze horloges.
Vandaar dat ik mijn horloge heb gereset (dus geen Bluetooth adress meer opgeslagen = Bluetooth in feite uitgezet) en alleen nog maar de MB6 gebruik.

Natuurlijk maakt het niet veel uit. Het horloge zal nog geen seconde verliezen per dag. En in de nacht synced hij weer gewoon met MB6.
Maar mijn ‘OCD’ wil dat RCVD in het display blijft staan :sweat_smile:

2 likes

Hem in het kozijn leggen, vaak is hij dan met een dag of 1,5 wel van de stand low af. Ook de battery safe modus aanzetten scheelt iets (heb eigenlijk ook geen idee welke functies ik dan mis).

1 like

mijn OCD wil dat ook.

Ik snap niet waarom Casio bedacht heeft dat als hij met BT gesynched heeft, het horloge dan een dag niet met MB6 synched.

Ik ga eens opzoeken hoe ik hem reset. De enige reden om de app te installeren was de batterij indicator. Raar dat die ook niet meer zo te zien is.

@Myrrhman, blijft de Rcvd nu wel gewoon staan sinds je hem hebt gereset? Na de reset, zet je wel je Home town op Amsterdam ?

Ik dacht eerst dat mijn GMW te weinig accu had om MB6 te doen. Maar dat is het dus niet.

Yep :slight_smile:

Yep :slight_smile:
Home city even op Amsterdam of Paris (weet zo niet of Amsterdam erin geprogrammeerd staat) en even een keer handmatig syncen met MB6 en dan gewoon elke nacht laten syncen.
Werkt perfect.

Dit vind ik ook erg jammer.

Ja, het geeft gewoon dat de laatste sync niet gelukt is.
Maar als ze nou gewoon in de app een functie maken om BT syncen uit te schakelen, was ik allang blij.
Dan zie ik het nut van de app wel weer. Op dit moment is / voelt het nutteloos voor mij.
Hij hoeft dan trouwens ook niet continue op de achtergrond te draaien.

1 like

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Wellicht ben ik te kritisch, maar het credo “never change a winning team”, had Casio maar beter in acht kunnen nemen.

Dit is toch die reset procedure: ?

https://support.casio.com/global/en/wat/manual/3459_en/VPCVSYqkfmlyxq.html

1 like

Ja :slight_smile: :+1:t2:

1 like

Oh my…

Vanacht netjes rcvd en dat blijft nu ook op het scherm staan :smiley:

\ocd

1 like

Yes !! :smiley:
Super ! :blush:

1 like

Pauper, kitsch, kemp, but I love my Mod!

2 likes

Heb je de led gemod?

Of is het een case?

De case

@PaJa ik heb interesse in uw aangeboden g shock. Kan geen bericht sturen omdat ik net lid ben. Kunt u mij berichten.

1 like

Hmm, ik heb deze gekocht (op het internet) zonder hem in het echt gezien te hebben. Dubbele gevoelens vooralsnog. Knopjes drukken niet heel gemakkelijk in doordat er nog een soort rubberen kapje over het knopje heen zit? Ook wat dikker dan verwacht.

Maar hij ziet er wel gaaf uit toch? :slight_smile: De 5500bb

7 likes

Zeker gaaf; stealthy!

Waar woon je?

:smile: