Pracht klok, veel plezier ermee!
Ah, nog ééntje. Die van mij is inmiddels weer van LOW af. Zal hem maar even een paar dagen in de vensterbank laten liggen. Hopelijk helpt dat.
Enige wat ik haat aan deze nieuwe versie. Geen indicator h m l meer. Ligt op dezelfde plek als de m5610… Die is niet leeg te krijgen. Enfin, vensterbank it is. De zon schijnt deze ochtend.
Jammer is dat hè. Of je moet hem aan die ellendige app hangen maar daar wordt je ook niet vrolijk van.
Pwoahhh, as we speak knippert ie al weer
Denk dat ik hem maar een week in de tuin gooi
Die app is grappig, maar ook niet meer dan dat.
Leuk voor een keer maar totaal achterhaald en niet meer van deze tijd. Jammer dat ze daar zo de plank mee mis hebben geslagen.
Vind het best leuk om daarmee alarmen enzo in te stellen. Ook de automatische verlichting zet ik er mee aan en uit.
Vind het in ieder geval minder zoekwerk dan op het horloge zelf.
Niet per se G-Shock, maar er zit wel een Casio digitaal uurwerkje in. Zo nutteloos, dat ik het een geniaal maar ook prijzig project vind.
Compleet ingeseald uurwerkje waar je niks mee kan en over 10 jaar dood is. Maar wel gaaf bedacht.
Zien er op zich wel gaaf uit. Zou toch niet moeilijk moeten zijn om een exemplaar te maken, waarvan de batterij te wisselen is. Maar dit zal wel zo de bedoeling zijn. Een solar uurwerkje had misschien een beter idee geweest.
Zo erg dat ik deze ook nog wel eens wil ‘proberen’
Cool
Ja echt wel, gave kleurstelling. Èn een MR-G